تابناک- در پی انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر این انتخاب را به ایشان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۷۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 19 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدور پیامی انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور سیزدهم را به وی تبریک گفت.

متن پیام تبریک آیت الله صفایی بوشهری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی «دام ظله العالی»
رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام، دعای خیر و عرض ادب
بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به مقام منیع ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همواره در ظل عنایات ذات اقدس باری تعالی و الطاف ویژه حضرت بقیه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین له فداه مستدام باشید و در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و در عرصه پیشرفت، عدالت و رفع گرفتاری های گوناگون مردم عزیز ایران موفق و مؤید باشید.
بی تردید این حضور حماسی مردم ایران و رأی بالای حضرتعالی نشان از شایستگی های آن جناب و همچنین ولایتمداری، بصیرت و هوشمندی مردم عزیز ایران دارد.
صمیمانه این موفقیت و مسئولیت گران را به حضرتعالی تبریک عرض می کنم و توفیقات عالیه الهی را برای آن جناب از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار