تابناک- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر از مردم برای انتخاب شخصیت در تراز انقلاب تشکر کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 19 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر از مردم برای انتخاب شخصیت در تراز انقلاب تشکر کرد، متن این تقدیر نامه بشرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ،
وَ رَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا، فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا

بار دیگر ملت مسلمان ایران با حضوری مثال زدنی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان داد که با بینشی عمیق و سرشار از بصیرت به پای انقلاب اسلامی خود ایستاده است.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در حالی برگزار شد که مردم مسلمان ایران با بی تدبیری های دولت روحانی در ۸ سال اخیر، سخت ترین شرایط زندگی را تجربه کردند. این در حالی است که دشمنان خارجی و سران نظام سلطه و مزدوران داخلی آن ها در طول این مدت با همه ی ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی تلاش فراوانی کردند تا ملت ایران از رسالت انقلابی خود و حضور پرشور در انتخابات سر باز بزند.

حضور حماسی ملت ایران در این دوره از انتخابات، که بزرگ ترین لبیک به ندای مقام معظم رهبری بود مهر باطلی بودبر نقشه های شوم دشمنی که نمی خواهد اراده ملت ایران را بر سرنوشت خویش حاکم ببیند.

در این انتخابات همه درخشیدند، زن و مرد، کوچک و بزرگ و همه ی اقشار و قبایل و سلیقه های سیاسی‌، همه و همه نشان دادند که برای ایرانی آباد و آزاد و سربلند در کنار هم ایستاده اند و به شب پرستان اجازه نخواهند داد در صفوف متحد ملت ایران خللی وارد کنند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ ترین تشکل فراگیر کشوری از ماه ها قبل با گسیل تمام امکانات انسانی، فکری و تشکیلاتی، تلاش گسترده ای به خرج داد تا ضمن تشویق مردم به حضور فراگیر، بتواند با معرفی گزینه اصلح تدوام نظام جمهوری اسلامی را تضمین نماید.

انتخاب شخصیتی در تراز نظام جمهوری اسلامی، سید جلیل القدر حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از سوی ملت ایران به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران موقعیتی برجسته و فرصتی طلایی برای ایران عزیز ایجاد کرده است که ان شاءالله در آینده ای نه چندان دور ثمرات و برکات آت را خواهیم دید.

این حضور سرافرازانه و مقتدرانه و این انتخاب آگاهانه را محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، ملت گران قدر و فهیم ایران، تبریک عرض می کنیم. از خداوند بزرگ برای حضرت آیت الله رئیسی در خدمت صادقانه به مردم آرزوی موفقیت داریم.

از همه ی اعضا و رؤسای ستادهای شورای ائتلاف و آحاد ملت ایران که با تلاشی شبانه روزی و ایثارگرانه بر عهد خویش استوار ماندند و زمینه ساز این پیروزی بزرگ و این حماسه بی نظیر شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می شود.

ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار