تابناک- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مردمی آیت الله رئیسی زمینه ساز ایران قوی و پیشرفته خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 20 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم جمیری در پیامی بیان کرد: انتخابات به عنوان تجلی و تبلور مردم‌سالاری دینی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که موجب افتخار مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده، زیرا زیباترین تصویر از حاکمیت اسلام توسط ملت است که با هنرمندی امام راحل عظیم الشأن و اراده مردم در قانون اساسی تثبیت و به تصویب رسید.

وی ادامه داد: حضور پرشور در این روز سرنوشت ملی که جلوه‌ای از انسجام و بصیرت مردمی و میهنی را به نمایش گذاشت، نه تنها نقشه‌های دشمنان خارجی و منافقان داخلی را نقش بر آب کرد، بلکه یک بار دیگر اقتدار نظام اسلامی متکی بر اراده عمومی را به معرض دید جهانیان گذاشت.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم افزود: مشارکت حماسی ملت شریف ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شخصیت جامع در ولایتمداری و مردم مداری با کارنامه‌ای روشن در مبارزه با فساد و تبعیض و بی عدالتی را به محضر مقام معظم رهبری، عموم هموطنان، به ویژه هم استانی‌های مؤمن و انقلابیم، ستادهای انتخاباتی و جوانان عزیزی که با ایجاد شور و هیجان زمینه حضور حماسی و انتخاب اصلح را فراهم نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از همه عزیزانی که با حضور خود پای صندوق‌های رأی، وفاق ملی و وفاداری به ارزش‌های الهی و قانون اساسی را به منصه ظهور گذاشتند صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: ضمن تشکر از همه چهره‌های انقلابی در عرصه رقابت انتخاباتی، مراتب خوشحالی خود را از انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این برهه حساس و پیچ تاریخی اعلام می‌دارم و از خداوند منّان، موفقیت ایشان را در تشکیل دولت مردمی برای ایران قوی و پیشرفته مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار