معاون استاندار بوشهر:
تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، گفت: افزایش ۱۰ برابری حقوق و مزایای نیز جوابگو تلاش‌های بی‌وقفه آنان نیست و می‌طلبد در راستای ارج‌گزاری به مقام شامخ کادر درمان همه ظرفیت‌ها برای به حداقل رسانی مشکلات آنها و بویژه پرداخت به موقع حق الزحمه آنها بکارگیری شود.
کد خبر: ۹۷۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶ 01 July 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محمدتقی ایرانی در نشست با مسئولان سازمان نظام پرستاری استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان برای مقابله با کرونا افزود: تسویه مطالبات بیمه‌ها ظرفیت خوبی برای پرداخت مناسب به کادر درمان است زیرا بار سنگین مقابله با کرونا بر دوش آنان است که از بدو شیوع این ویروس همواره برای حفاظت از جان مردم در این عرصه جان‌فشانی می‌کنند.

وی افزود: تلاش کادر درمان به گونه‌ای است که شاید افزایش ۱۰ برابری حقوق و مزایای نیز جوابگو تلاش‌های بی‌وقفه آنان نیست و می‌طلبد در راستای ارج‌گزاری به مقام شامخ کادر درمان همه ظرفیت‌ها برای به حداقل رسانی مشکلات آنها و بویژه پرداخت به موقع حق الزحمه آنها بکارگیری شود.

ایرانی ادامه داد: همچنین در زمینه کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی نیز این مهم به صورت اولویت پیگیری می‌شود تا کادر درمان بتوانند با تمام توان در خدمت به هم‌استانی‌ها تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهارداشت: برای قرار گرفتن شغل پرستاران در زمره مشاغل سخت و زیان‌آور که در گذشته به تصویب رسیده‌است  این مهم با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی  یادآورشد: کرونا به تمام بخش‌های جامعه خسارت‌های جبران‌ناپذیری وارد کرده و با فشار و استرسی که به جامعه وارد شده باید تمام متخصصان مرتبط برای کمک به جامعه پای کار بیایند.

ایرانی اظهارداشت: استان بوشهر پیک‌های پیشین کرونا را با موفقیت سپری کرده و امید است پیک پنجم در این استان رخ ندهد و یا در صورت وقوع، زمینه برای عبور موفق از آن فراهم شود.

وی ادامه داد: اکنون ۹ شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و این ویروس روز به روز در حال گسترش است‌ که با این شرایط باید رعایت شیوه‌نامه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در این ارتباط باید با هدف تسهیل‌سازی در تزریق واکسن بیماران خاص شرایط لازم برای تزریق خودرویی واکسن کرونا در استان بوشهر فراهم شود.

وی بیان کرد: در دشتستان و بوشهر باید با هدف جلوگیری از تجمع دریافت کنندگان واکسن پایگاه‌های تزریق واکسن در این شهرستان‌ها توسعه یابد.

ایرانی تاکید کرد: سهمیه جدیدی از واکسن کرونا وارد استان بوشهر شده‌ است که تزریق آنها از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار