معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تعداد ۷۴۵ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجربه تشکیل ۵۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال شده است.
کد خبر: ۹۷۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 11 July 2021

رضا جمالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری از ۲۲ هزار فقره بازرسی‌های صورت گرفته تعداد هزار و ۹ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۰۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جهت سیرمراحل قانونی به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه، بازرسی‌ها ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت نظارت برنحوه عرضه کالا و خدمات در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تصریح کرد: طی مدت زمان مذکور تعداد ۷۴۵ مورد گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجربه تشکیل ۵۸۷ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال شده است.

وی عنوان کرد: در راستای مقابله با پدیده قاچاق در سطح عرضه در مدت زمان مذکور تعداد دو هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی صورت گرفته و منجر به تنظیم ۴۲ مورد صورتجلسه کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۵۶ میلیون ریال شده است که جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار