استاندار بوشهر با اشاره به اجرا شهرک شیلات رود شور استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی گفت: زیرساخت‌های این شهرک با اعتبارات دولتی تأمین می‌شود که در این راستا باید طرح برق‌رسانی به این شهرک تسریع شود.
کد خبر: ۹۷۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 14 July 2021

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در کارگروه تخصصی اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با اشاره به اینکه 8 طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر در ستاد ملی تسهیل رونق تولید در دستور کار قرار گرفته و مصوب شده است.

وی باتأکید بر مشارکت بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به طرح‌های حوزه تولید و سرمایه‌گذاری افزود: بانک‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در تحقق جهش تولید و حمایت از طرح‌های تولیدی دارند و در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران بانک‌ها باید مشارکت خود را بیشتر کنند.

استاندار بوشهر، تسریع پرداخت نظام بانکی به بخش تولید و طرح‌های اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اکنون عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به بخش تولید مطلوب نیست و باید بانک‌ها در این حوزه بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

گراوند، اجرا شهرک شیلات رودشور گناوه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: یکی از سیاست‌های تولید توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های کشاورزی و شیلات است که این مهم مصداق شعار امسال در حمایت تولید و مانع‌زدایی است.

وی با تأکید بر تسریع در طرح برق‌رسانی در شهرک شیلات رود شور گناوه خاطر نشان کرد: طرح برق‌رسانی به شهرک شیلات رود شور در راستای زیرساخت‌ها است و این درحالی است که بخش خصوصی تاکنون در شهرک شیلات رود شور افزون بر 90 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه شهرک شیلات رود شور گناوه نقش مهم و تأثیرگذاری در جهش تولید در پرورش میگو دارد گفت: بر اساس مصادیق شعار تولید، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی‌ها باید موانع در عرصه شهرک شیلات رود شور برداشته و زیرساخت‌های آن تکمیل شود.

اعتباری قابل توجهی در اختیار استان‌ها قرار گرفته است که در این راستا 108 میلیارد تومان برای پرداخت به طرح‌های تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در قالب اشتغال‌زایی روستایی و عشایری به استان بوشهر ابلاغ شده که باید بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسریع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار