رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: سه نفر از دبیران این استان در جشنواره الگوی برترتدریس درس تفکر و سبک زندگی درخشیدند.
کد خبر: ۹۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 17 July 2021

محمود حق دوست روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای راهکارهای ۳-۲۳ و ۷-۱۱ سند تحول بنیادین، هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سال تحصیلی جاری برای مستندسازی و ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ایجاد رقابت سالم میان دبیران، مربیان پرورشی و مشاوران مدارس استان بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: ۸۰ اثر برتر از شهرستان‌ها ومناطق به دبیرخانه استانی رسید که پس از داوری آثار هشت اثر برتر استان بوشهر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

حق دوست ادامه داد: در این میان صغری کوهدوست از شهرستان دشتی و زهره بحرانی از بوشهر به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، همچنین فاطمه تیموریان از بوشهر موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر شد.

وی گفت: دبیرخانه جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی برای ۲ سال متوالی برگزاری این جشنواره را به استان بوشهر ابلاغ کرده است.

حق دوست اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌‎ریزی مناسب، این جشنواره درسال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مشارکت حداکثری از استان‌های مختلف برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار