مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از انجام هزار و ۵۰۰ مورد لوله کشی گاز رایگان برای منازل مددجویان تحت حمایت فاقد گاز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 18 July 2021

به گزارش تابناک بوشهر، محمد رضا میری در دیدار با استاندار بوشهر با اشاره به تفاهم نامه فی مابین کمیته امداد و استانداری بوشهر اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد پنج هزار و 500 فقره لوله کشی گاز با همکاری دو دستگاه به مدت یکسال برای منازل مددجویان تحت حمایت و فاقد گاز خانگی انجام شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: تا کنون هزار و ۵۰۰ مورد از این تعداد لوله کشی برای خانوارهای فاقد گاز خانگی انجام شده است.

میری با بیان اینکه میانگین هر فقره لوله کشی گاز هفت میلیون تومان بوده است گفت: برای کل این هزار و ۵۰۰ لوله کشی تا کنون مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع امدادی و کمک خیران پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، بیشتر مددجویان روستایی هستند گفت: امیدواریم تا پایان سال تمام خدمات پیش‌بینی شده لوله کشی گاز همه منازل مددجویان نیازمند به انجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه واگذاری انشعاب گاز از سوی شرکت گاز به مددجویان تحت حمایت رایگان است گفت: مددجویانی که تاکنون امتیاز دریافت انشعاب گاز را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از کمیته امداد به شرکت گاز مراجعه نمایند تا در کم ترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار