فرمانده سپاه استان بوشهر از اجرای طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد و گفت: در این راستا ضمن ایجاد مراکز ثابت درمانی بسیج در خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی، امسال تاکنون ۳۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.
کد خبر: ۹۸۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ 21 August 2021

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اجرا طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا اظهار داشت: توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه استان بوشهر تیم‌های پزشکان و پرستاران در قالب گروه‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به شناسایی و غربالگری بیماران کرونایی بیان کرد: اکنون برای شناسایی بیماران کرونایی در قالب تست‌های گوناگون بیماریابی و اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر از ایجاد مراکز ثابت درمانی بسیج در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه پایگاه‌های درمانی بسیج و مرکز تجمیعی تزریق کرونا در شهرستان‌های استان ایجاد شده و یا در حال راه‌اندازی است.

رزمجو از راه‌اندازی 2 ایستگاه تزریق واکسن کرونا در مرکز استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا روزانه حدود یک‌هزار نفر در این 2 ایستگاه واکسن دریافت می‌کنند و بسیج جامعه پزشکی بوشهر با اعلام فراخوان از همه ظرفیت‌های پرستاری و پزشکی برای رسیدگی به بیماران کرونایی و تزریق واکسن کرونا استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: به‌زودی ایستگاه سوم تزریق کرونا و بستری بیماران کرونایی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای تزریق آمپول‌های درمانی و سرم در شهر بوشهر ایجاد می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر کمک‌های مؤمنانه بسیج برای رسیدگی به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: سپاه استان بوشهر با مشارکت خیران، گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج 135 میلیارد تومان در قالب بسته‌های غذایی و معیشتی در اختیار جامعه هدف در شهرها و روستاهای استان بوشهر گذاشت.

رزمجو از ادامه اجرا طرح کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان خبر داد و افزود: امسال تاکنون 34 میلیارد تومان توسط سپاه با مشارکت بسیجیان به نیازمندان کمک شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار