رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با پایان طرح محدودیت مشاغل فعالیت بازارهای این استان به صورت کامل از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۸۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 22 August 2021

مصطفی گراشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی انتظار می‌‏رود کسبه در فعالیت‌‏های خود شیوه‏‌نامه‌‏های بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی بیان کرد: اکنون همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند که این شرایط می‌‎طلبد تا بهبودی وضعیت‌ هم استانی‌ها در مراجعه به بازار و بویژه مرکزهای پرتردد رعایت دستورالعمل‌‏های بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

گراشی ادامه داد: با توجه به پرریسک بودن فعالیت برخی از واحدهای صنفی مانند نانوایی، قصابی، ماهی فروش و مرغ فروشی انتظار بود تزریق واکسن آنها در اولویت قرار گیرد که تاکنون این مهم محقق نشده و همگام با سایر هم ‎استانی ها براساس اولویت سنی واکسن را دریافت می‏‌کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر خطر ریسک‌پذیری برخی از مشاغل بازار بوشهر بازاری مسافرپذیر از این استان و حتی کشورهای مختلف است که با چنین شرایطی انتظار است حساسیت و نگاه ویژه‌تری به آن شود.

براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مردادماه به دلیل وضعیت حاد کرونایی کشور همه ادارات، سازمان ها دولتی و کسب و کارهای گروهای ۲، ۳ و ۴ تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار