رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: تا نیمه شهریورماه قیمت هویج کاهش می‌یابد و از تب و تاب خواهد افتاد.
کد خبر: ۹۸۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 23 August 2021

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: تا نیمه شهریورماه قیمت هویج کاهش می‌یابد و از تب و تاب خواهد افتاد.

عبدالرضا جمالی‌پور درباره آخرین وضعیت هویج در میدان میوه و تره بار اهواز اظهار کرد: هر ساله در تیرماه و مردادماه، کمبود هویج وجود داشته است اما امسال به دلیل دلال‌بازی‌ها و در وهله دوم نیز وضعیت بیماری کرونا، این کمبود پررنگ‌تر شد.

وی افزود: با برداشت هویج و صیفی‌جات در استان‌های اصفهان، مرکزی، فارس و شهرستان دزفول و ورود آن به بازار، تا نیمه شهریورماه قیمت هویج کاهش می‌یابد و از تب و تاب خواهد افتاد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اهواز گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم هویج در میدان میوه و تره بار اهواز ۱۹ هزار تومان قیمت دارد. همراه با افزایش قیمت هویج، میزان خرید مردم از این کالا کاهش یافته است و اگر قیمت آن دوباره افزایش یابد، خریداری برای هویج وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای تامین هویج بازار در سال جاری، دلالان از آب گل‌آلود ماهی گرفتند و در تحویل و توزیع آن به عوامل پخش، اخلال ایجاد کردند.

جمالی‌پور گفت: سال گذشته به دلیل بحبوحه کرونا قیمت زنجبیل نیز تا هر کیلوگرم ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود در صورتی که زنجبیل هیچ تاثیری در بیماری کرونا نداشت. در حال حاضر نیز به دلیل وارداتی بودن زنجبیل، قیمت هر کیلوگرم آن حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار