دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۲۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۸۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 27 August 2021

دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 137 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 58 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 65 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 28 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 8 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 2 آقا با 85 و یک آقا با 44 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، دیابت و چاقی، یک آقای 95 ساله بدون بیماری زمینه‌ای و 3 خانم با 69، 61 و 18 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، نارسایی کلیه، فشارخون و دیابت و یک خانم 41 ساله بدون بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 142 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 109 نفر مثبت قطعی بوده‎اند.

دکتر کشمیری گفت: تا کنون 1780 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون 80027 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار