حضوز آذر در کنار رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور  هیچ گونه تهدیدی برای استان ایلام و افراد نیست ،باشد با نگاهی نو  به دور از نگاه قومی ، شخصی ، وسیاسی  به فکر توسعه و آبادانی استان محروم ایلام باشیم  و راه پر از اشتباه گذشته خود در خصوص فرزندان ایلام که همه دارای توانمندی در عرصه های مختلف هستند از طوما نویسی به حمایت و تقویت اصلاح و به نسل های بعد منتقل کنیم .
کد خبر: ۹۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 31 August 2021

تابناک ایلام مجتبی کاور :: با روی کار آمدن دولت سیزدهم  و کسب رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی ؛ رئیس جمهور منتخب دولت سیزدهم با انتخاب افراد که در حوزه اختیارات خود است، ارکان اصلی  را برای پیشبرد اهداف و وعده های دوران انتخابات برای خدمت به مردم منصوب کرد.

گرفتن رای اعتماد وزاری پیشنهادی از مجلس شورای اسلامی، همدلی ، تعامل و همراهی بین دولت و مجلس را نشان می دهد ؛ هرچند  رای اعتماد با یک دست شدن وحاکم شدن یک جریان سیاسی در اداره امور دور از ذهن نبود، اما هرچه باشد آن را به فال نیک باید گرفت .چرا که گره گشایی و حل مشکلات اقتصادی ، اشتغال ، و مسکن و از همه مهمتر، مسئله  هسته ای بعنوان  مناقشه چند ساله  بین گروه های سیاسی  می تواند در یک جناح حاکم و یک دست تعیین  تکلیف شود !

 اما استفاده از اقوام و افراد توانمند در اداره امور اجرایی کشور در دولت سیزدهم بیانگر تقسیم کیک قدرت دربین  استان های مختلف را نشان می دهد ،موضوعی که  مورد استقبال همه جناح های سیاسی ، اجتماعی  و حتی مردم عادی قرار گرفته  است .

در بین ارکان اصلی دولت سیزدهم عادل آذر یکی از فرزندان ایلام که در  رزومه قوی ایشان ،حضور مقتدرانه در  حوزه های مختلف از مجلس شورای اسلامی گرفته تا  مدیریت در سطح کلان به چشم می خورد نیز قرار گرفت .  این امر  توجه دولت سیزدهم به توانمندی فرزندان ایلام در عرصه مدیریت کلان کشور در جایگاه معاون رئیس جمهور  را نشان می دهد .

البته در دولت روحانی نیز فرزندان این استان در سطوح میانی قدرت در مقام استاندار ، معاون استاندار و...قرار گرفتند که هرکدام کارنامه قابل قبولی نیز به جای گذاشتند و به طوری که برخی گمانه زنی ها استفاده مجدد آنها به عنوان استاندار به گوش می خورد  .

 اما با انتصاب عادل آذر ،عده ای در داخل استان حتی  با نوشتن طومار تلاش نمودند  تا مانع از انتصاب وی در این جایگاه مهم شوند اما با تیزهوشی تصمیم گیران خصوصا ریاست محترم جمهوری راه به جایی نبردند!  حال این سئوال پیش می آید به راستی حضور آذر در هسته اصلی تصمیم گیری کلان دولت چه مشکلی برای استان واین افراد اندک ایجاد می کند که این چنین دست به تخریب فرزند زاگرس  می زنند؟

آیا سالهای متعددی که فرزند ایلام در عرصه های مختلف مدیریتی و نظارتی در سطح کلان بود تخلف اقتصادی ، ویا پرونده تخلف در کارنامه مدیریتی وی وجود دارد که این افراد به عنوان هم ولایتی  وی هراسان و شتاب زده اقدام به طومار نویسی کردند ؟

بدون شک اگر در کارنامه مدیریتی آذر در سطح کلان کوچکترین نقطه سیاهی  وجود داشت، دولت سیزدهم که با شعار مبارزه با رانت و مبارزه با فساد اقتصادی و... عرصه مدیریت اجرایی کشور را به عهده گرفته است ،ایشان به راجتی در تیم مدیریت ارشد دولت قرار نمی گرفت .

اینکه بعد از چهار دهه از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ، یکی از فرزندان ایلام بر بام مدیریت کلان اجرایی کشور به عنوان معاون رئیس جمهور آنهم  بر اساس توانمندی و شاخص های مدیریتی  خود بدون لابی قرار گرفته است، چه دلیلی دارد برخی تا این حد در مسیر خودزنی گام بردارند  ؟! چرا حضور وی در بدنه دولت را فرصت برای توسعه استان قلمداد نکرده  و از این انتصاب به مثابه یک  تهدیدنگریسته شود  ؟!

بی گمان حضور آذر در مقام معاون رئیس جمهور نه تنها تهدید نیست، بلکه فرصتی ارزشمند  برای ترمیم زخمهای  به جای مانده از 8سال جنگ تحملی  ، 40سال عدم توسعه نسبت  به استانهای های برخوردار ،  توانمند نشان دادن فرزندان ایلام در سطح کلان  اجرایی کشور  در پی خواهد داشت  که می تواند سکو های مدیریتی دیگر را در سطح کلان برای فرزندان با دانش استان ایجاد نماید .

بدیهی است حضور آقای آذر در کنار رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور  هیچ گونه تهدیدی برای استان ایلام و افراد نخواهد بود  ،باشد با نگاهی نو  به دور از نگاه قومی ، شخصی وسیاسی، به فکر توسعه و آبادانی استان محروم ایلام باشیم  و راه پر از اشتباه گذشته خود در خصوص فرزندان ایلام با توانمندی بالقوه در عرصه های مختلف را دنبال ننماییم وبه جای این رفتار مخرب ،طومارها به سمت حمایت از فرزندان توانمند این سامان نگاشته و به امضاء برسد!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
به نظرم با کارهای بی ارزشی که برای بعضی افراد بدرد نخور در برخی ادارات انجام میده بیشتر تهدید است تا فرصت وبا این کارها بیشتر شان خودشو پایین میاره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
حضور آقای آذر در کنار رئیس جمهور به عنوان رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با توجه به نگاه قومیتی و منطقه ای و فامیل بازی ایشان مثل انتصاب باجناقشان ( در رشته غیر تحصصی و سیاسی) به رئیس انبارهای گمرک ایران که آقای میعاد صالحی پرده از پارتی بازی اقای آذر برداشتند نمونه ای تهدید بالفعل خواهد بود تابناک!!!!
غیر ممکن است فردی صادقانه کار کند و مردم درباره اش سوء نظر داشته باشند بس کن تابناک
از دهلران
|
India
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عجب جمله ای از نویسنده محترم متن!!!
"بدون شک اگر در کارنامه مدیریتی آذر در سطح کلان کوچکترین نقطه سیاهی وجود داشت،""


نقاط سیاه عادل آذر که فراوانه:

ماستمالی حقوقهای نجومی
باجگیری با آمار در
تلاش در برکناری دکتر صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری
پارتی بازی فراوان برای باجناقهایش
مصرف رانت فراوان خصوصا برای صادق کرمی در انتخابات مرحله اول و دوم مجلس در حوزه جنوب استانمان
.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار