به همت هیئت مذهبی فاطمیه شهرستان گناوه دو نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، یکی از آنها ۱۶ سال در بند زندان بوده است.
کد خبر: ۹۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 01 September 2021

هاجر ذاکری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از زندانیانی که با پیگیری‌های این هیئت مذهبی آزادشده، ۱۶ سال در بند زندان بوده و پس از اطلاع از اینکه این زندانی در این مدت به طور کامل پرورش‌یافته و متحول شده است، با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه دست‌اندرکاران هیئت مذهبی فاطمه الزهرا (س) آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

مسؤول هیئت مذهبی فاطمیه گناوه با تاکید بر اینکه این هیئت در کنار برگزاری آئین‌های مذهبی و پاسداری از فرهنگ اسلامی در کارهای خیر و کمک به همنوعان همواره پیش‌گام هست، اهداء یک دستگاه یخچال به یک خانواده نیازمند، اهداء یک عدد تلویزیون به یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند و توزیع ۴۰۰ بسته حمایتی شامل گوشت، مرغ، برنج محلی، شکر، روغن، رب گوجه و لباس نو بین نیازمندان را از دیگر فعالیت‌های این هیئت عنوان کرد.

وی همچنین اهداء مبلغ ۹ میلیون تومان کمک نقدی بین خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا، پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای نذری در روز عاشورا، پخت ۶۰۰ پرس غذای نذری در روز شهادت امام سجاد (ع)، عیادت از ۲۸ خانواده مبتلا به بیماری کرونا و تهیه مایحتاج برای یک هفته آن‌ها را بخش دیگری از فعالیت‌های این هیئت در ایام محرم برشمرد.

ذاکری اضافه کرد: وساطت بین سه خانواده که مشکل داشتند و در شرف طلاق بودند، خرید منبع آب برای یک خانواده بی‌سرپرست و نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، تهیه جهیزیه کامل برای عروسی که دو سال از زمان عقدش می‌گذشت و پدر و مادرش به رحمت خدا رفته‌اند، ازجمله دیگر فعالیت‌های هیئت مذهبی فاطمیون گناوه در این ایام هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار