مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در شهرهای استان بوشهر گفت: بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها، نماز جمعه ۱۲ شهریور در ۶ شهر برگزار و در ۱۹ شهر استان بوشهر لغو می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 02 September 2021

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربه وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان پرداخت و اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اکنون 6 شهرستان استان بوشهر در وضعیت قرمز و 4 شهرستان دیگر در شرایط نارنجی تعیین شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه تجمع و مراسم دورهمی در شرایط قرمز ممنوع است گفت: بر این اساس برگزاری و اقامه نماز جمعه فردا 12 شهریور ماه در همه شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی استان بوشهر لغو می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه از 40 شهر استان بوشهر 25 شهر دارای امام جمعه است تصریح کرد: اکنون 19 شهر استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا 12 شهریور در آنها برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در 6 شهر استان تصریح کرد: در راستا مقابله با بیماری کرونا و شکسته شدن زنجیره انتقال این ویروس نماز جمعه در مرکز استان بوشهر فردا 12 شهریور اقامه نمی‌شود و در این راستا نماز جمعه فردا در شهرهای دیلم، امام حسن علیه‌السلام، کاکی، دیر، آبدان و عسلویه برگزار می‌شود.

بهمیاری، پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و کمک در سلامتی مردم را از واجبات دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: برای بهبود وضعیت و شرایط کرونایی و کمک به سلامتی جامعه، 3 جایگاه نماز جمعه دشتی، بندر ریگ و کنگان برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار گرفته است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه افزایش فوتی‌ها سبب لغو نماز جمعه در 12 شهریور ماه در بردخون دانست و بیان کرد: لازم است همه توصیه‌های بهداشتی، مدافعان سلامت، کارشناسان بهداشت و پزشکان مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد از بین رفتن این ویروس در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار