معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۳هزار و ۱۰۰تن نهاده دامی با هدف تامین بخشی از نیاز بازار از بندر امام خمینی (ره) وارد این استان شده است.
کد خبر: ۹۹۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 06 September 2021

مهدی شهابی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این فراورده‌های دامی شامل هشت هزار و ۹۰۰ تن ذرت، ۶هزار و ۳۰۰ تن سویا، چهارهزار و ۱۰۰ تن جو و سه هزار و ۸۰۰ تن گندم است.

وی بیان کرد: این میزان نهاده دامی به وسیله یکهزار و ۵۹ دستگاه کامیون به استان بوشهر جابه جا شده است.

شهابی اضافه کرد: با توجه به ورود کشتی‌های حامل نهاده دامی انتظار می‌رود کار جابه جایی نهاده‌های مورد نیاز استان بوشهر تا پایان سال همچنان ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: همچنین با توجه به نیاز دامداری‌ها تمهیدات لازم برای تخلیه سریع این کشتی‌ها و انتقال به استان بوشهر با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود در بخش ذخایر و نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداری‌های این استان دستور کار است.

شهابی یادآور شد: در زمان حاضر تخلیه بنادر از نهاده های دامی مورد نیاز دامداران ضروری است به همین دلیل شرکت ها و موسسه‌های حمل و نقل جاده‌ای این استان موظف هستند با استفاده از همه ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون‌های زیرپوشش به مقصد بندر امام (ره) اقدام کنند.

وی با اشاره به تخلیه یک کشتی ۳۰ هزار تنی برنج در استان بوشهر ادامه داد: افزون براین در زمان حاضر نیز یک کشتی ۲۷ هزار تنی برنج نیز در اسکله بندر بوشهر در حال تخلیه و به وسیله کامیون‌ها به سایر مناطق بارگیری می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: هم اکنون ۲هزار و ۸۱۰ دستگاه کامیون در قالب ۱۵۱ شرکت حمل و نقل در استان بوشهر فعال هستند و توان خودرویی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز هشت دستگاه کامیون است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار