فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 07 September 2021

سردار حیدر سوسنی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به‌صورت فرهنگ اجتماعی در جامعه تبدیل شده است اظهار داشت: مشارکت مردم در شناسایی و معرفی قاچاقچیان مواد مخدر ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر از سمت خشکی به دریا و سواحل تغییر مسیر یافته است گفت: همه نقاط استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان با حضور شبانه‌روزی نیروی انتظامی ناامن شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی فعالیت سوداگران مرگ خبر داد و با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع حشیش تصریح کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) عسلویه موفق شدند طی یک عملیات هماهنگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی اعضا باند تهیه و توزیع مواد مخدر که در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

سوسنی با اشاره به توقف خودرو حامل مواد مخدر افزود: با بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد، قاچاقچیان مواد مخدر که از یکی از استان‌های همجوار اقدام به تهیه یک محموله مواد مخدر کرده و در حال انتقال آن به استان بوشهر بودند، در عملیاتی هماهنگ خودرو کامیون را در محور مواصلاتی شهرستان عسلویه شناسایی و متوقف کردند.

وی به کشف 200 کیلوگرم حشیش پرداخت و خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی 200 کیلوگرم حشیش کشف و در همین رابطه 2 نفر متهم دستگیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار