تابناک- فرمانده انتظامي استان از کشف یک هزار و 168 تن برنج احتکار شده به ارزش 210میلیارد ریال در بازرسی از محموطه انبار دو شرکت در شهرستان "بندرعباس" خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 10 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،سردار "غلامرضا جعفری" در گفت گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در راستای برخورد با کالای قاچاق و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای قاچاق در دو انبار حاشیه شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با انجام تحقيقات میدانی نامحسوس از احتکار کالاهای اساسی در محوطه انبار این دو شرکت اطمینان حاصل و با هماهنگي قضائي و به همراه بازرسان اداره تعزيرات و اداره صمت در قالب گشت مشترک به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان تصريح کرد: در بازرسي از محل های دپو واقع در جاده اسکله شهید رجایی بندرعباس ، یک هزار و 168 تن برنج خارجی احتکار شده کشف شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه مسئول شرکت جهت پاسخگویی و ادامه روند قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: ارزش ريالي احتکار کشف شده توسط کارشناسان 210 میلیارد ريال اعلام شده است.

انتهای پیام /

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار