نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید پس از موضوع کرونا، دومین اقدام اولویت دار خود را گشایش در رفاه و معیشت مردم قرار دهد.
کد خبر: ۹۹۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 10 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه سومین محور کلیدی که دولت باید مورد توجه قرار دهد اشتغال مولد است افزود: تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.
وی یادآورشد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و سرعت‌گیری در بحث تزریق واکسیناسیون، موج پنجم این بیماری در کشور و استان مرکزی تا حدی کاهش یافته است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه امید می رود واکسیناسیون با جدیت و سرعت بیشتر پیش رود یادآورشد: درصورتی که نیاز به تزریق دز سوم وجود دارد، باید تدابیر لازم اندیشیده شود چراکه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، نقش موثری در کاهش تلفات و بستری‌های بیمارستانی دارد.
وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان به شدت خسته است گفت: امکانات و تجهیزات هم با مشکلاتی همراه است بنابراین در کنار همه اقدامات انجام شده، شهروندان باید برای دفع این بلا و بیماری دعا کنند و بدانند کلید رفع هر مشکل با دعا گره‌گشایی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم باید دولت را یاری دهند افزود: می‌توان با همت‌های بلند بر مشکلات غلبه کرد و نباید همه نگاه‌ها به برجام باشد.
وی با بیان اینکه اروپا و آمریکا باید وارد برجام شوند یادآورشد:آنها باید تحریم‌های ارزی و دلاری را بردارند و ارتباطات تجاری و اقتصادی ایران را آزاد کنند در غیراین‌صورت ملت قدرتمند ایران با قدرت روی پای خود ایستادگی می‌کند و از اقتدار ملی با تمام وجود پاسداری می‌کند.
وی با تبریک کسب مدال‌های مختلف از سوی ورزشکاران پارا المپیکی کشور اظهارداشت: جمهوری اسلامی در هر سنگری از جمله ورزش، علم، تکنولوژی و فناوری باید در بالاترین قله‌ها قرار گیرد،این ظرفیت در جوانان غیرتمند، دانشگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور وجود دارد.
وی افزود: همه باید دست به دست هم دهند و به دنیا نشان دهیم که ایران سرزمین امیرالمومنین (ع) است.
امام جمعه اراک با اشاره به حوادث افغانستان یادآورشد: باید در این کشور دولت عدالت محور مستقر شود و همه کشورهای اسلامی نیز باید در این راستا کمک دهند.
وی با بیان اینکه اگر طالبان در افغانستان حاکم شود، بسیار خطرناک است گفت: این گروه خشن به کسی رحم نمی‌کند بنابراین کشور پاکستان هم باید هوشیار باشد و مراقبت‌های لازم را مد نظر قرار دهد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ماه صفر امسال با ماه شهریور تقارن پیدا کرده که هر کدام از آنها با حوادث و اتفاقات بزرگی همراه بوده و باید از آنها درس آموخت گفت: در ماه صفر ادامه جریانات واقعه کربلا و عاشورا از جمله خرابه شام، شهادت حضرت رقیه (س) و اسارت حضرت زینب (س) است و مهمترین اتفاقات شهریورماه کشور در دوران انقلاب هم شامل شهدای هشتم شهریور، شهدای ۱۷ شهریور، شهادت شهید دستجردی، شهید قدوسی و شهید مدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار