استاندار جدید خوزستان پنجشنبه شب و در نخستین فعالیت کاری خود در این سمت از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۹۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 10 September 2021

استاندار جدید خوزستان پنجشنبه شب و در نخستین فعالیت کاری خود در این سمت از نقاط دچار پس زدگی فاضلاب در اهواز بازدید کرد.

صادق خلیلیان ساعاتی پس از شروع کار در مسوولیت به عنوان استاندار خوزستان و در اولین برنامه کاری خود همراه با اعضای شورای شهر اهواز از نقاط دچار مشکل فاضلاب در اهواز بازدید میدانی کرد و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار خوزستان همچنین در این بازدید میدانی در گفت وگو با شهروندان حاضر شنونده مشکلات آنها بود و قول پیگیری برای رفع مشکلات فاضلاب این نقاط را داد.

استاندار خوزستان در این بازدید یکی از مشکلات اهواز و شهرهای بزرگ را شبکه دفع فاضلاب و مهار آبهای سطحی عنوان کرد و گفت: طبق بازدید به عمل آمده برخی مناطق اهواز که در ۲ سال اخیر با مشکل پس زدگی فاضلاب روبرو بوده اند امسال نیز در اولین بارندگی با این مشکل مواجه خواهند شد.

خلیلیان به نشست برگزار شده با تعدادی از مسوولان ذیربط در این رابطه اشاره کرد و گفت: اتخاذ راهکار لازم برای کاهش مشکلات ناشی از پس زدگی فاضلاب در اهواز در حال پیگیری است .

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار داشت:بر اساس تصمیم اتخاذ شده با مشارکت شورای شهر اهواز ، آبفا و شرکت های مرتبط با موضوع و با هماهنگی استانداری در فرصت باقیمانده تا فصل بارندگی باید برنامه ای فوریتی برای کاهش مشکلات پس زدگی فاضلاب در اهواز تهیه و اجرایی شود ضمن اینکه این طرح باید در همه شهرهای استان عملیاتی شود.

طرح بهسازی و توسعه فاضلاب اهواز در دست اقدام است و با دستور رهبر معظم انقلاب در گام نخست ۵۰ میلیون یورو به این پروژه اختصاص یافته است‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار