شهرداری اصفهان برای تکمیل خط دو مترو کلانشهر اصفهان از مشارکت بخش خصوصی استقبال می‌کند.
کد خبر: ۹۹۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 10 September 2021

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر از روند پیشرفت خط دو مترو اصفهان گفت: با توجه به رقم‌های سنگینی که برای ساخت مترو باید هزینه شود، استفاده از توان بخش خصوصی در این زمینه بررسی خواهد شد و به نظر می‌رسد این کار با مشکلی مواجه نشده و منجر شود پروژه در زمان کوتاه‌تری به بهره برداری برسد.
محمد نور صالحی افزود: با تکمیل این طرح کلان شهری در مدت زمان کمتر، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مردم نیز می‌توانند زودتر از مزایای مترو بهره‌مند شوند، به ویژه با توجه به اینکه خط دو از منطقه ۱۴ و محدوده زینبیه به سمت مرکز شهر حرکت می‌کند، منجر به ارتقا کمی و کیفی این منطقه نیز خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز اعضای شورای ششم از عملیات اجرایی خط دو مترو در ایستگاه دارک، زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و قدس بازدید کردند، گفت: با تلاش دست اندرکاران در اجرای این طرح، حفاری تونل خط دو از دارک تا نزدیک میدان لاله تکمیل شده و به زودی به این میدان نیز خواهد رسید.
محمد نورصالحی افزود: همچنین از سمت دیگر حفاری تونل مترو از ایستگاه کهندژ تا میدان امام علی (ع) آغاز شده و قرار است این دو حفاری از دو طرف در میدان امام حسین (ع) به یکدیگر برسند.
وی تاکید کرد: ۱۶ ایستگاه در این مسیر ۱۵ کیلومتری پیش بینی شده که عملیات اجرایی ۱۳ ایستگاه آن در حال اجراست، اما این عملیات با تأخیر مواجه است که از مدیران سازمان قطار شهری خواسته شد تا برنامه جبرانی و زمان بندی نهایی خود برای این پروژه را ارائه دهند تا مشخص شود پروژه در چه موقعیتی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار