در پی مراجعه تعدادی از اهالی روستای دشه پاوه به بیمارستان به دلیل مصرف آب آلوده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: درمان مراجعان این روستا مدیریت شده است.
کد خبر: ۹۹۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 11 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر بهمن روشنی در این خصوص گفت: ۱۱۴ نفر از اهالی روستای دشه با علائم بیماری گوارشی به بیمارستان قدس پاوه مراجعه کردند که از این تعداد هفت کودک و چهار بزرگسال بستری شده و بقیه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: همچنین با استقرار اضطراری پزشک در خانه بهداشت روستا تعدادی دیگر از اهالی روستا نیز جهت مداوا به پزشک مستقر در خانه بهداشت مراجعه نموده اند.

روشنی گفت: هم اکنون در بیمارستان قدس پاوه، مدیر شبکه، رییس بیمارستان، دو پزشک عمومی و پزشک متخصص اطفال در حال ویزیت بیماران روستا می‌باشند.

وی گفت: واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان پاوه نیز از ابتدای بروز طغیان در سطح روستا حضور یافته و ضمن بازدید میدانی مشاهده شد که فاضلاب روستا دچار شکستگی شده است.

روشنی ادامه داد: هماهنگی لازم با اداره آب و فاضلاب جهت رفع شکستگی انجام و نمونه برداری باکتریولوژیک جهت بررسی سلامت آب صورت گرفته و نمونه امروز کشت داده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار