رییس کمیته امداد لنده؛
رییس کمیته امداد لنده از اجرای ۷۰ طرح اشتغال و ایجاد ۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان شهرستان لنده خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 11 September 2021

ایجاد ۸۵ فرصت شغلی و پیش بینی ۲۷۰ شغل دیگر در سال جدید توسط کمیته امداد لنده

از جمله ی اقدامات کمیته ی امداد در کنار موضوعاتی چون مستمری ها، تامین مسکن، اشتغال و خودکفایی، فرهنگی و درمانی و کمک ها در تامین جهیزیه زوجین کمک در ایجاد و فراهم آوردن فرصت های شغلی است که نقش مهم و تاثیر گذاری در توانمندی خانواده ها و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه دارد.

بنابراین گزارش رییس کمیته امداد لنده از اجرای ۷۰ طرح اشتغال و ایجاد ۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان شهرستان لنده خبر داد.

بصیری در گفتگو با تابناک اظهارداشت؛ با عنایت به اینکه مهمترین راهبرد و رویکرد کمیته امداد حضرت امام ایجاد اشتغال و توانمندی سازی خانوادهای تحت حمایت می باشد در این راستا از ابتدای سالجاری تا کنون در شهرستان لنده تعداد ۷۰ هفتاد طرح اشتغال اجرا گردید.

رییس کمیته امداد لنده افزود؛ این میزان طرح اشتغالی باعث ایجاد ۸۵ فرصت شغلی برای خانواده های مددجویان در گروه های شغلی دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، صنفی، صنعتی و خدماتی گردید.

وی خاطرنشان کرد؛ طرح های اشتغالی ایجاد شده با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل  تسهیلات بانکی و اعتبارات  امدادی اجرایی شد.

ایشان یادآور شد؛ این طرحها از طریق راهبران شغلی نهاد کمیته امداد نیاز سنجی و  اجرایی گردید و کماکان تلاش و کوشش،  رایزنی ها و تعامل  بیشتر با بانکهای عامل برای جذب بیشتر اعتبارات ادامه که پیش بینی ایجاد ۲۷۰ فرصت  شغلی  تا پایان سالجاری را متصوریم که انشالله با همکاری خوب و تشریک مساعی عالی بانکهای عامل، خصوصا بانکهای مستقر در شهرستان این فرایند ایجاد گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار