رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: توزیع کتب درسی در مدارس این استان از امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 11 September 2021

رضا شیرزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۵ درصد دانش‌آموزان مقاطع سه‌گانه موفق به ثبت‌نام کتب درسی شدند.

وی افزود: دانش‌آموزانی که تاکنون اقدام به ثبت‌نام کتب درسی نکردند، تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ باید نسبت به این موضوع اقدام کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: کتب درسی از ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار مدارس این استان قرار گرفته و از امروز ۲٠ شهریور با توجه به اولویت پایه و رشته توسط اولیای مدرسه در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گفته شیرزادی شهریه مشخصی هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس خاص همچون شاهد، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با توجه به ابلاغ وزارتی اخذ می‌شود، اما در مدارس دولتی نباید هیچ وجهی توسط اولیا مدرسه از دانش آموزان یا والدین آن‌ها اخذ شود.

وی ادامه داد: در مدارس هیئت امنایی بر اساس قانون شوراها مبلغی به عنوان مشارکت مردمی در صورت رضایت ولی دانش آموز به مدرسه پرداخت می‌شود، اما قانون کلی این است که هنگام ثبت‌نام نباید هیچ مبلغی اخذ شود.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اولیا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد اخذ شهریه هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی می‌توانند به ستاد ثبت‌نام و کارشناسی بازرسی در نواحی سه‌گانه شهر کرمانشاه و دایره بازرسی شهرستان‌ها و در سطح استان کرمانشاه به اداره ارزیابی مراجعه کنند.

شیرزادی ادامه داد: اولیا دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی که شماره آن در سامانه دانش‌آموزی قابل مشاهده است، نسبت به ارسال انتقادات و شکایات اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار