همزمان با سراسر کشور
همزمان با سراسر کشور، توزیع کتب درسی از امروز در مدارس استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 11 September 2021

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم اکنون سامانه توزیع کتاب در استان اصفهان فعال شده و مدیران مدارس می‌توانند براساس نوبت اعلام شده با حواله صادره به مناطق ۴۱ گانه نواحی آموزش و پرورش این استان مراجعه و برای تحویل کتاب‌های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اقدام کنند.
علیرضا عابدی ، آخرین فرصت ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان را تا ۲۰ شهریور اعلام کردو افزود: دانش آموزان هم هر چه سریعتر برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود را از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.
وی گفت: طبق اعلام قبلی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر داده‌اند تا ۳۱ شهریور فرصت دارند برای اصلاح نشانی مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: کتب درسی دوره ابتدایی دارای ۴۱ عنوان، متوسطه دوره اول هم ۴۱ عنوان کتاب است که تمام کتب این پایه‌ها به انبار‌های نواحی آموزش و پرورش ارسال شده، اما تاکنون ۷۰ درصد از عنوان‌های کتب درسی متوسطه دوره دوم نظری و فنی وحرفه‌ای به انبار‌ها رسیده و بقیه هم تا هفته آینده تحویل می‌شود و به مرور بین مناطق آموزش و پرورش استان توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار