رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر در استان خوزستان از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 11 September 2021

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاهایی با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر در استان خوزستان از امروز آغاز می‌شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان  در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در سرسرای استانداری خوزستان افزود:۸۱۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد خوزستان شده و با همکاری دستگاه های مختلف مراکز واکسیناسیون در سطح استان فعال هستند ضمن اینکه یک‌ مرکز شبانه روزی تزریق واکسن در اهواز فعالیت دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه درخواست افزایش مراکز واکسیناسیون در استان خوزستان را داریم اظهار داشت: طی نامه ای از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی درخواست شده تا در مناطق مرزی خوزستان سن واکسیناسیون تا ۱۸ سالگی کاهش یابد.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ میلیون دُز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده و روزانه ۷۰۴ هزار دُز واکسن تزریق می شود.

ابول نژادیان گفت: روند مراجعه بیماران به بیمارستان های خوزستان کاهش یافته و از پیک کرونا خارج شده ایم.

وی اظهار داشت:در حال حاضر ۱۲ شهرستان در خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و امید است از هفته آینده شرایط این استان بهتر شود.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیک بعدی کرونا را برای آبان ماه پیش بینی کرده است.

در حال حاضر در خوزستان ۱۲ شهر قرمز، هشت شهر نارنجی و هفت شهر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

سن واکسیناسیون در مناطق شهری خوزستان از ۳۵ سال به بالا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار