آشناگر
تابناک سمنان : علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت:سیر نزولی بیماری کرونا در استان از نظر سرایت و همه گیری این ویروس و همچنین مرگ و میر بر اثر ابتلا به آن در بین مردم، در وضعیت خوبی قرار دارد.
کد خبر: ۹۹۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 11 September 2021

 

استاندار سمنان در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، بیان کرد:بر اساس گزارش اعلامی در ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان جز استان‌هایی است که سیر نزولی بیماری کرونا در آن به خوبی در حال طی شدن است و از این بابت از همه مردم عزیز و اقشار مختلف و دست اندرکاران این مهم سپاسگزارم.

علیرضا آشناگر خاطرنشان کرد: با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی بر اساس رنگ بندی‌های جدید تجدید نظر خواهد شد و رنگ بندی شهرستان‌های استان به این گونه تغییر کرده که شهرستان‌های سرخه و میامی در وضعیت رنگ بندی زرد، شهرستان شاهرود در وضعیت رنگ بندی قرمز و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند که امیدواریم در هفته آینده به وضعیت با ثبات تری برسیم.


آشناگر همچنین افزود: با توجه به اقدامات دانشگاه‌های علوم پزشکی ما در استان و همراهی مردم عزیز و افزایش سرعت واکسیناسیون در استان، امیدواریم که بتوانیم به سمت کنترل بیماری حرکت کنیم و شاهد پیک‌های جدید نباشیم.


وی ادامه داد: در صورتی که واکسن مورد نیاز برای استان تامین شود، ما آمادگی داریم تا حداکثر ظرف مدت یکماه و با واکسینه کردن روزانه ۲۰ هزار نفر، تمامی شهرستان‌های استان را واکسینه کرده و تمامی مردم واکسن دریافت کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار