طی یک ماه اخیر شاهد تحرکی قابل تقدیر در مدیریت شهری لنده هستیم بطوریکه برخی اقدامات از جمله ی پاکسازی معابر و ساماندهی روشنایی در پارکهای شهر پس از سالها اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۹۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲ 12 September 2021
سرپرست شهرداری لنده از نصب روشنایی و پایه های چراغی پارک های سطح شهر با همکاری شورای شهر لنده خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ سرپرست شهرداری لنده با اشاره به اینکه پارک ها و میادین شهر لنده از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نیستند گفت: شهرداری با هماهنگی و همکاری شورا شهر در همین زمینه امکانات بهسازی و اصلاح روشنایی پارک ها و معابر سطح شهر را در برنامه کاری خود قرار داده است .

اردشیر جعفری گفت: در این راستا شهرداری وشورای شهر با توجه به نیاز شهروندان به روشنایی و امنیت جهت تردد در خیابان ها و پارک های سطح شهر اقدام به نصب روشنایی و پایه های چراغی در پارک های ورودی شهر ، پارک امید نموده است .

وی همچنین از تقویت روشنایی دیگر پارک های سطح شهر در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: روشنایی این نقاط توسط اکیپ خدمات شهری مشخص گردیده که در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

لازم به توضیح است طی یک ماه اخیر شاهد تحرکی قابل تقدیر در مدیریت شهری لنده هستیم بطوریکه برخی اقدامات از جمله ی پاکسازی معابر و ساماندهی روشنایی در پارکهای شهر پس از سالها اتفاق افتاده است.

موضوعی که نشان میدهد اگر مدیریت و برنامه ریزی باشد میشود با سرپرست هم به یک مجموعه تحرک داد.

  

  

  

 

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار