اعضای یک باند ۳ نفره سرقت که از یک منزل مسکونی در منطقه عظیمیه کرج بیش از 2 میلیارد تومان سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 12 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه عظیمیه کرج که سارقان اقدام به سرقت مقدار زیادی طلاجات، وجه نقد و ارز کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مأموران در بررسی اولیه متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی، ابتدا آپارتمان خالی از سکنه را شناسایی کرده، سپس با شیوه توپی زنی وارد منزل شده و مقدار زیادی طلاجات، وجه نقد و ارز را از خانه به سرقت برده‌اند.

در ادامه روند تحقیقات، مأموران پلیس آگاهی رد پای یکی از باند‌های سارقان سابقه‌دار منزل را در این پرونده مشاهده و با انجام تحقیق روی آنها متوجه شدند که نامبردگان سال گذشته توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

بلافاصله هماهنگی قضایی انجام و اعضای این باند ۳ نفره به پلیس آگاهی استان منتقل شدند که با توجه به حرفه‌ای بودن آنها ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند، اما با انتقال آنها به محل وقوع سرقت و بررسی دوربین موجود در آپارتمان، به ناچار با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به انجام این سرقت اقرار کردند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز در این باره گفت: متهمان با صدور قرار 2 میلیاردی مجدداً روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان روی این پرونده برای شناسایی مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار