مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون در این شهرستان ۳۵ درصد جامعه هدف علیه این بیماری واکسینه شده‌اند.
کد خبر: ۹۹۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر مولود حسینی افزود: با وجود راه اندازی سه مرکز تجمیعی برای اجرای طرح واکسیناسیون، تاکنون تنها ۲۴ هزار نفر معادل ۳۵ درصد مردم این شهرستان علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شده‌اند که نسبت به جمعیت واجد شرایط شهرستان این آمار بسیار کم است.

وی تنها راه مقابله با ویروس کرونا را واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بداشتی دانست و اظهار کرد: با توجه به شرایط نامطلوب کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، از عموم مردم انتظار داریم به این ۲ مقوله مهم توجه ویژه داشته باشند.

حسینی با اشاره به شرایط سخت کرونایی در این شهرستان و اینکه تنها در ۲۰ روز گذشته از شهریور ماه جاری ۲۶ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: این این تعداد، ۱۸ نفر اهل شهرستان و هشت نفر نیز از اهالی شهرستان‌های دیگر منطقه اورامانات بودند.

وی با بیان اینکه تعداد جان باختگان کرونایی شهرستان جوانرود اکنون به ۱۰۶ نفر رسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر۶۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

حسینی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار و ۱۰۷ مورد نمونه گیری در شهرستان انجام شده است، یادآور شد: از این تعداد، ۲ هزار و ۷۲۹ نمونه مثبت، ۶۰ نمونه پی سی آر مثبت و ۴۶ نمونه سی تی اسکن مختل داشتند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار