مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: نسخه‌نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در این استان تاکنون ۸۳ درصد ارتقا یافته است.
کد خبر: ۹۹۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 13 September 2021

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیمه سلامت استان کرمانشاه نسخه‌نویسی الکترونیکی را ۸۳ درصد ارتقاع داده و در این زمینه رتبه پنجم کشوری را کسب کرده است.

وی افزود: در طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی مراجعه‌کنندگان بدون داشتن دفترچه کاغذی می‌توانند به پزشک مراجعه و با دریافت کد رهگیری نسبت به تهیه دارو اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی در حال پیگیری بوده و بیمه‌شدگان پس از اجرای کامل آن می‌توانند از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

قادری ادامه داد: بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی می‌توانند از خدمات بخش خصوصی با پرداخت مبلغی حدود ۶ هزار تومان از خدمات درمانی بهره‌مند شده و در صورت تجویز پزشک خانواده برای مراجعه بیمار به پزشک متخصص مبلغی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت کنند.

به گفته وی طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع صندوق بیمه سلامت همگانی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه به جز شهرستان کرمانشاه اجرایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: بیمه‌شدگان می‌توانند سوالات و پیشنهادات خود را با سامانه تلفنی ۱۶۶۶ یا شماره تلفن ۳۷۲۴۱۸۴۲ داخلی ۲٠۲ روابط عمومی در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار