تصویب طرح جامع تفصیلی شهر دهدشت ، اقدامی بزرگ در جهت تحقق مطالبه ی دیرینه ی مردمی و گامی بزرگ در جهت توسعه شهری است . از همه کسانی که در به سرانجام رسیدن و حل این مشکل نقش داشته اند سپاسگزارم .
کد خبر: ۹۹۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 14 September 2021

روز گذشته خبری مبنی بر حل یکی از مشکلات شهر دهدشت که نزدیک به 30 سال لاینحل مانده بود در تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد .حل یک مشکل 30 ساله در دهدشت

از آن جایی که این خبر با توجه تعداد زیاد افراد درگیر در آن موجب خوشحالی عده زیادی از مردم شده بود ، واکنش های زیادی در سطح شهر دهدشت ایجاد شد که البته عمدتا ناشی از رضایت و تشکر از دست اندرکاران آن بود .

آنچه مسلم است علاوه بر پیگیری های مردمی ، نقش پررنگ نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در ایجاد هماهنگی ها و برگزاری جلسات در وزارت راه مشخص است .

عدل هاشمی پور نماینده سابق مجلس در واکنش به حل این مشکل 30 ساله طی پیامی نوشت :

بسم آلله الرحمن الرحیم

آنگاه که رضایت خلق حاصل شود بی شک، رضای خدا فراهم می شود.

تصویب طرح جامع تفصیلی شهر دهدشت، اقدامی بزرگ در جهت تحقق مطالبه ی دیرینه ی مردمی و گامی بزرگ در جهت توسعه شهری است.
ضرورت و اهمیت اجرای طرح جامع تفضیلی شهر دهدشت که به توسعه ی متناسب و متوازن شهری، ارتقاء کیفیت محیط، ساماندهی توابع و محلات، رونق کسب و کار، رفع کمبودها و افزایش رفاه شهروندان می انجامد به یقین مستلزم افزایش توان فنی، مهندسی و نظارتی و خدمات دهی درخور شأن به مردم از سوی مسئولان امر است که به یقین این مهم از مطالبات جدی مردم بوده که تحقق آن از افتخارات و در زمره خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامي به مردمان شریف این دیار به شمار می رود.
بنابراین به شکرانه ی این اقدام ماندگار، حمد و سپاس خدای بزرگ را به جای می آورم و  بر خود لازم می دانم فارغ از هرگونه جهت گیری، و بر حسب رعایت انصاف و اخلاق اسلامی، ضمن عرض شادباش به مردم ولایت مدار شهر دهدشت، مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در انجام این فرآیند بسیار مهم و حیاتی به هر نحو ممکن و به هر مقدار ایفای نقش نموده اند اعلام دارم..
تمام کسانی که در این مسیر زحمت کشیده اند از جمله:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان تعاونی مسکن بسیجیان در شهرستان، استان و کشور، مشاوران طرح، دفاتر فنی و کمیته های انطباق شهرستانی و استانی، مجموعه شورا و شهرداری خاصه شورای پنجم،، شهردار فعلی و شهرداران سابق، فرماندار فعلی و فرمانداران ماقبل، مجموعه راه و شهرسازی از صدر تا ذیل، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استاندار محترم، نمایندگان مختلف ادوار و فعلی و اصحاب رسانه، شایسته تقدیر هستند.
همراهی و همکاری مالکان در رفع معارضات، موضوعی است که نمی توان آن را نادیده گرفت و از این عزیزان نیز سپاسگزارم.
 اما آنچه که در نهایت این مهم را به سرانجام رساند حسن نیت و عزم جزم مقامات عالی وزارت راه و شهرسازی بوده است.
صمیمانه از این عزیزان سپاسگزارم و مزید توفیقاتشان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                               عدل هاشمی پور

                                  خادم مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار