فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۵۷۰ هزار نفر در این شهرستان حداقل یک دُز واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 15 September 2021

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون بیش یک هزار و ۲۵۶ نفر در شهرستان کرمانشاه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده و همچنان بستری‌های کرونایی در حال افزایش است.

وی افزود: روز گذشته ۲۳ شهریورماه ۱۴٠٠ تعداد بستری‌های کرونایی در شهر کرمانشاه به ۷۲۷ نفر رسید.

فرماندار شهرستان کرمانشاه به آمار واکسیناسیون علیه ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۷٠ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کردند.

رنجبر ادامه داد: از این تعداد، ۳۶۷ هزار و ۱۱۳ نفر دُز نخست واکسن کرونا و ۲٠۳ هزار و ۶۹۱ نفر هر ۲ دُز این واکسن را تزریق کردند، جمعیت هدف تزریق واکسن کرونا در شهرستان کرمانشاه ۷۱٠ هزار نفر است.

وی تاکید کرد: مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات و مراسماتی همچون فاتحه‌خوانی و جشن خودداری و نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌تواند از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کند.

رنجبر به سند اشتغال اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه شورای اشتغال و برنامه‌ریزی شهرستان کرمانشاه سهمیه این شهرستان در سند اشتغال در سال ۱۴٠٠، ۱۹ هزار نفر تعیین شده که تاکنون ۵۱ درصد آن تحقق پیدا کرده و در سامانه رصد ثبت شده است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در سال جاری در بخش‌های کارگری، ساختمانی، عمرانی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار