فرماندار گناوه:
فرماندار گناوه گفت: در بازگشایی مدارس این شهرستان به صورت حضوری تابع تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم اما لازمه آن پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان و کادر آموزشی و فراهم کردن فضای مناسب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۹۹۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 15 September 2021

به گزارش «تابناک بوشهر»، غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: سلامت دانش آموزان و معلمان به عنوان راهبرد و تاکید اصلی مسئولان به شمار می‌آید و به عنوان پیش شرط آموزش حضوری در مدارس است.

وی اظهارداشت: اگرچه پیک پنجم شیوع کرونا پایان یافته است و روند واکسیناسیون در سطح کشور و این شهرستان افزایش خوبی یافته است اما در بازگشایی مدارس سلامت دانش آموزان و معلمان مدنظر قرار دارد.

فرماندارگناوه گفت: حفظ و تضمین سلامت دانش آموزان دغدغه مسئولان است و در بازگشایی مدارس به صورت حضوری یکسری پیش زمینه‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز است و باید انجام شود.

وی بیان کرد: با وجود اینکه آموزش عالی و عمومی در دوران کرونا دچار آسیب و لطمه شد اما نظام آموزش در این شهرستان تعطیل نشد و با تلاش مدیریت آموزش و پرورش و همکاری و همیاری فرهنگیان موفق عمل شد.

مهرجو گفت: مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان با آمادگی کامل به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود و در این زمینه تجهیزات مورد نیاز تامین و ساماندهی نیروها انجام شده است.

فرماندار گناوه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهارکرد: فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید به نسل آینده ساز کشور بخوبی تببین و نهادینه شود.

وی افزود: این شهرستان در دوران دفاع مقدس در زمینه اعزام نیرو، سهم در فرماندهان جبهه و پشتیبانی از طریق خشکی و دریا پیشقدم و پیشگام بوده است.

امام جمعه گناوه گفت: مسئولان در فکر سلامت دانش آموزان هستند و در تلاشند با فراهم کردن امکانات بهداشتی و مناسب زمینه بازگشایی مدارس را به صورت حضوری فراهم کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: والدین نسبت به سلامت فرزندان خود دغدغه دارند و باید اطمینان به آنها دهیم اگر بنا شد مدارس بازگشایی شوند، تزریق واکسن به طور کامل انجام شود و امکانات بهداشتی در اختیار معلم و دانش‌آموز قرار گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک گنجینه فراموش نشدنی است و باید سالها بگذرد تا ابعاد و زوایای مختلف آن کنکاش شود.

امام جمعه گناوه بیان کرد: حاکم شدن معنویت در جبهه‌های حق علیه باطل یکی از ابعاد دوران دفاع مقدس بود و رزمندگان اسلام با الگوگیری از سیره و منش ائمه اطهار (ع) در برابر دشمن تا دندان مسلح از کیان کشور و اسلام جانانه دفاع کردند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: با پایان یافتن امنتحانات خرداد دانش آموزان، ستاد پروژه مهر این شهرستان تشکیل و فعالیت خودرا آغاز کرد و در این زمینه نشست های مختلفی با شورای معاونان و مدیران و اعضای ترافیکی برگزار شد.

اسکندر احمدی افزود: این شهرستان در زمینه ثبت نام دانش آموزان در بین دیگر شهرستان‌های استان پیشرو و در تامین تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت در کشور به یک الگو تبدیل شده است.

وی اظهارداشت: برنامه‌ریزی لازم برای بازگشایی مدارس این شهرستان ازلحاظ تامین امکانات و تجهیزات و وسایل و اقلام بهداشتی فراهم شده است و با آمادگی کامل به استقبال مهر می رویم.

احمدی گفت: بازگشایی مدارس به صورت حضوری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و باید همه اعم از مسئولان و اولیا در این زمینه پای‌بند باشیم و کمک کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: واکسیناسیون ۹۹ درصد فرهنگیان این شهرستان در یک سالن مجزا انجام شده است.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر دارای ۲۰ هزار دانش آموز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار