مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: تحویل ندادن کارنامه تحصیلی به مادران دانش‌آموزان شایعه است.
کد خبر: ۹۹۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ 16 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمدحسین کفراشی با اشاره به شایعات فضای مجازی در خصوص عدم تحویل کارنامه تحصیلی دانش آموزان به مادران آنها، اظهار کرد: عدم تحویل کارنامه تحصیلی به مادران دانش آموزان از اساس کذب است و براساس قانون مدنی کشور حضانت حق پدر و مادر است.

وی افزود: آموزش و پرورش هیچ مشکلی برای تحویل کارنامه‌های تحصیلی به مادران دانش آموزان ندارد و طبق روال سابق این مساله ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: والدین با مراجعه به پرتال همگام وزارت آموزش و پرورش می‌توانند نسبت به رؤیت و چاپ کارنامه تحصیلی فرزندانشان اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری والدین به مدارس نیست.

وی ادامه داد: از آنجا که سهم زیادی از فرآیند تحصیلی دانش آموزان به سبب مشغله کاری پدران بر دوش مادران است و بیشتر مادران پیگیر وضعیت تحصیلی دانش آموزان هستند، کارنامه تحصیلی به هر کدام از اولیای دانش‌آموزان که مراجعه کنند، تحویل داده می‌شود.

کفراشی خاطرنشان کرد: فقط در مواردی که حضانت براساس قانون و حکم دادگاه به یکی از والدین داده شود، با اطلاع مدارس پیگیری روند تحصیلی از طریق فردی که حضانت را بر عهده دارد مقدور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار