کد خبر: ۹۹۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 16 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان بهترین انتخاب برای خرید گوشی هوشمند که بتواند همگام با پیشرفت روزافزون تکنولوژی قدم بردارد، چیست؟ این پرسش ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده و شرکت های تولید گوشی های هوشمند را برای پاسخ به این سوال واداشته تا همواره موبایل های جدیدی را طراحی و تولید ‌نمایند. شرکت شیائومی نیز در این مسیر سعی دارد با ارائه جدیدترین گوشی های شیائومی، تجربه بی نظیری را برای خریداران خلق نماید. اما چه ویژگی هایی باعث می‌گردند تا گوشی شیائومی را در برابر دیگر گوشی ها انتخاب شوند؟

  • خدمات پس از فروش بی همتا

برای خرید گوشی مهم ترین نکته اصل بودن آن است. با توجه به  تعدد برندها و فروشندگان خرده گوشی، وجود نمایندگی رسمی شیائومی در ایران آسودگی خاطر مشتریان را بالا می‌برد. این اطمینان برای مشتری شامل قیمت مناسب و ارائه خدمات پس از فروش بالا است تا کاربران در صورت نیاز بامراجعه به دفاتر خدمات شیائومی یا از خدمات دیگر گارانتی معتبر مانند پشتیبانی آنلاین برخوردار گردند. تسک میران نماینده رسمی شیائومی با دارا بودن این ویژگی ها، از دلایل اصلی خرید گوشی شیائومی در ایران می‌باشد.

جمع بندی: اگرچه تعریف یک گوشی خوب تنها با کارایی مشخص نمی‌گردد و قیمت گوشی شیائومی نیز در انتخاب آن موثر است، اما مهم ترین ویژگی در  انتخاب گوشی شیائومی اصل بودن آن با  پشتوانه گارانتی معتبر تسک میران می‌باشد تا کاربران به خوبی از خدمات بالای آن بهره‌مند گردند.

  • قیمت ارزان در تمام گوشی های شیائومی

یکی از مهم ترین دلایلی که در سال های اخیر بارها نام شیائومی شنیده می‌شود، وجود انواع گوشی شیائومی ارزان قیمت است. این دسته بندی تنها در مورد گوشی های سری ردمی شیائومی یا گوشی های پوکو نیست. بلکه پرچم داران ارزان قیمت شیائومی نیز برتری خود را نسبت به پرچم داران دیگر برندها نشان داده‌اند. اثبات این ادعا گزارشی از فروش بالای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی این برند و کسب رتبه اول شیائومی در جهان است.

جمع بندی: گوشی شیائومی با قیمت مناسب توانسته در میان مردم محبوبیت کسب نماید. این نکته مهم باعث می‌شود تا هر قشر و طبقه ای بتواند بهترین را با پرداخت هزینه مناسب به دست آورد. برای نمونه پرچمدار ارزان شیائومی می 11 لایت Xiaomi mi 11 Liteیک گوشی فوق العاده با بهترین کارایی ها را به خریدار پیشنهاد می‌نماید. با خرید گوشی شیائومی هم هزینه ای مناسب پرداخت و هم گوشی با کیفیت بالا نصیب خریدار می‌گردد.

تسک میران

 

  • طراحی به سبک روز

هنگام خرید گوشی شیائومی و پیش از بررسی کیفیت گوشی های شیائومی در مقایسه با تلفن های همراه دیگر در سایت شیائومی، ظاهر گوشی نکته ای است که مدنظر قرار می‌گیرد. انواع گوشی شیائومی که به بازار آمده‌اند، در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و تولید شده‌اند. یکی از ویژگی های طراحی گوشی های شیائومی رنگ آن هاست. چرا که شیائومی با در نظر گرفتن سلایق متفاوت، طیف وسیع رنگی را در تولیدات خود استفاده نموده تا رضایتی که خریدار از داشتن یک گوشی هوشمند انتظار دارد، دوچندان گردد. برای نمونه تنوع رنگ مشکی در انواع گوشی های شیائومی به خوبی مشهود است تا با این گوناگونی همه مشتریان بنا به سبک خویش بهترین گوشی را برگزینند.

جمع بندی: طراحی گوشی های شیائومی همیشه یادآور خلاقیت برای خاص بودن است و تعدد طرح در گوشی های شیائومی باعث شده که مخاطبان متفاوت جذب این گوشی ها شوند. نمونه آن گوشی شیائومی می 11 اولترا  Xiaomi Mi 11 Ultraبا طراحی نوین خویش است اکنون به یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی در سال 2021 تبدیل شده که ویژگی بارز ظاهر گوشی در انتخاب آن را برجسته می‌نماید.

  • ذخیره اطلاعات با ظرفیت بالا

گوشی های شیائومی با ظرفیت های گوناگون ساخته می‌شوند تا گزینه های انتخابی را برای خریداران بیشتر نمایند. این نکته را می‌توان در سری ردمی ۹ به عنوان پرفروش ترین گوشی های شیائومی سال ۲۰۲۰ بررسی کرد که تنوع ظرفیت دلیلی مهم برای فروش بالای آن ها گشته بود. باید یادآور شد مانند هر گوشی دیگر هر چه ظرفیت گوشی بالاتر رود، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

جمع بندی: ظرفیت گوشی دلیلی است که شما را در خرید یک گوشی ترغیب می‌نماید. چراکه بر اساس کاربرد گوشی، شما می‌توانید ظرفیت مناسب را تهیه و بدون کم آوردن فضای مورد نیاز و پائین آمدن سرعت خواندن و نوشتن گوشی، از کار کردن با آن لذت ببرید.

  • تراشه هایی که انتخاب را جهت می‎دهند!

بخش مهم سخت افزاری در گوشی های شیائومی که طرفداران بسیاری را به خود مجذوب نموده، همکاری با شرکت کوالکام و ساخت انواع تراشه هاست. این محبوبیت تا آن جا پیشرفته که در حال حاضر شرکت کوالکام نیز بسیاری از تراشه های جدید خود را در جدیدترین گوشی های شیائومی، رونمایی می‌نماید. برای مثال گوشی شیائومی میکس 4  Xiaomi Mix 4با تراشه اسنپدراگون888+  که جدیدترین کوالکام اسنپدراگون شناخته می‌شود، رونمایی شده است. دلیل بهتر شمرده شدن یک پردازنده به دیگری سرعت آن در خواندن و نوشتن است.

البته شیائومی بسته به ساختار گوشی و برای کاهش قیمت گوشی از تراشه های ارزان قیمت تر نیز بهره می‌برد که نمونه آن استفاده از پردازنده مدیاتک هلیو G88 در جدیدترین گوشی میان رده شیائومی یعنی گوشی شیائومی ردمی 10 Xiaomi Redmi 10است.

جمع بندی: پردازنده و کارت گرافیک که از نکات مهم سرعت و پردازش گوشی هستند، نقاط قوت یک گوشی نیز شمرده می‌شوند. چرا که با توجه به این ویژگی هاست که کاربران می‌توانند از میان بهترین گوشی های گیمینگ موجود دربازار ایران یا بهترین گوشی ها برای عکاسی یا کارهای روزمره را برگزینند.

 

Qualcomm snapdragon 888

 

  • دوربین هایی برای کاربردهای گوناگون

در میان اکثریت رده بندی کیفیت گوشی های شیائومی بر اساس تعداد و میزان کیفیت دوربین ها انجام می‌گردد. برای نمونه کیفیت انواع گوشی شیائومی چهار دوربینه با گوشی های سه دوربینه متفاوت است اما این دلیلی برای برتری یکی بر دیگری نیست، چرا که استفاده از سه دوربین با کیفیت بالاتر در گوشی های سری می می‌تواند با چهار دوربین کیفیت معمولی تر گوشی های سری ردمی برابری نماید.

جمع بندی: پس اگر از علاقه مندان به عکاسی هستید، تنوع دوربین های شیائومی در تعداد و کیفیت ثبت عکس و فیلم می‌تواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد تا تجربه‌ ای لذت بخش را برای شما خلق نماید.

  • صفحه نمایش هایی با سرعت و کیفیت

کیفیت صفحه نمایش شیائومی یکی دیگر از دلایلی است که در تصمیم گیری برای خرید و انتخاب این گوشی ها به شما کمک می‌کند. چراکه تنوع در نوع و رزولوشن بالای صفحه های شیائومی یکی از مشهورترین دلایل برای انتخاب و پرفروش شدن آن ها گشته‌اند.

  • سرعتی رکورددار در شارژ گوشی!

شارژدهی سریع و ظرفیت بالای آن در گوشی های شیائومی دلیل دیگری برای انتخاب آن ها در میان تنوع بالای گوشی در سراسر جهان می‌باشد.. اکثر گوشی های شیائومی از ظرفیت  بالای باتری برخوردارند و نوع شارژ دهی آن ها بر اساس توان مصرفی متفاوت است. شیائومی با طراحی  و ساخت هایپر شارژ شیائومی گوشی های خود را برای خرید جذاب تر ساخته تا  کیفیت و سرعت بالایی به باتری گوشی ها برای انجام بازی های طولانی مدت یا تماشای فیلم های طولانی، بخشد.

جمع بندی: یکی از موارد دسته بندی گوشی ها میزان شارژ و نیز ظرفیت آن هاست که شرکت شیائومی با طراحی شارژرهای توربو و هایپر شارژ خود توانسته باطری های متفاوتی را برای مقاصد گوناگون، تولید نماید. برای نمونه شارژدهی زیاد در گوشی های گیمینگ یکی از برترین فعالیت های شیائومی در زمینه انرژی به باطری است.

نتیجه گیری

بنا بر آن چه گفته شد دلایلی متفاوتی برای انتخاب شیائومی به عنوان گوشی هوشمند وجود دارد. از توجه به رنگ و طراحی تا تعداد دوربین، کیفیت صفحه نمایش، انواع باتری و قیمت عوامل اثرگذاری در انتخاب گوشی شیائومی برای خرید هستند. اما نکته ای که باید به عنوان مهم ترین ویژگی در نظر گرفته شود، خرید گوشی شیائومی با گارانتی رسمی برای دریافت خدمات مطلوب می‌باشد.

mi 9T

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار