سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از تداوم اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در معابر درون شهری این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 16 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمد الله رحمتی پور گفت: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا تردد شبانه وسایل نقلیه پلاک شخصی همچنان ممنوع است.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: این محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد  برای خودروهای پلاک شخصی همچنان ممنوع است.

سرهنگ رحمتی پور گفت: با توجه به اینکه مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در استان البرز فعال شده است و طبق  هماهنگی  انجام شده افرادی که  برای زدن واکسن به مراکز شبانه روزی مراجعه می کنند شماره پلاک خودرو خود را به مراکز واکسیناسیون اعلام کنند تا توسط وزارت بهداشت لیست خودروهای آنها به راهنمایی و رانندگی اعلام تا اگر جریمه ای اعمال شده نسبت به حذف جریمه اقدام شود .

او افزود: طرح مذکور شامل ناوگان عمومی بار و مسافر و خودروهای خدماتی و امدادی و تاکسی های اینترنتی نمی باشد و این گونه وسایل نقلیه اجازه تردد خواهند داشت و رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

سرهنگ رحمتی پور گفت: رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار