معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بسیج امکانات این خطه با کمک صنایع، اصناف، خیران و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای واکسیناسیون ۴۵ روزه همگانی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 16 September 2021

سید حسن قاضی عسکر افزود :ما با بسیج امکانات تا ۴۵ روز آینده باید ساکنان این استان  در رده بالای ۱۸ سال را واکسینه کنیم و  به همین منظور نیاز به تامین منابع مالی و امکاناتی زیادی داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: واکسیناسیون همگانی شامل تامین واکسن، اقلام پزشکی و تجهیز مراکز تجمیعی و خدماتی نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.
وی ادامه داد: ما برای تامین بخشی از این هزینه‌های جانبی دست خود را به سوی صنایع و اصناف دراز کرده ایم تا با کمک آنها عملیات واکسیناسیون استان تسریع پیدا کند.
قاضی عسکر گفت: تامین سرنگ و پد الکل، سیفتی باکس، وسیله نقلیه برای کارکنان در ساعات انتهای شب، تامین ناهار،میان وعده و آب معدنی بخشی از نیازهای واکسیناسیون در مراکز تجمیعی است.
وی همچنین تامین نیروی ثابت حداقل به میزان یک ماه کاری به تعداد ۴۰۰ نفر، تامین پزشک حداقل به میزان ۱۵ روزکاری به تعداد ۱۵ نفر، تامین نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت مراکز را بخشی دیگر از نیازهای استان برای کمک به علوم پزشکی جهت واکسیناسیون استان عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی  استانداری اصفهان تاکید کرد: از هیات مدیره شهرک‌های استان و شهرک صنعتی جی، محمود آباد، دهق، علویجه درخواست داشته ایم که در این زمینه امکانات خود را در اختیار بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار