سازمان جنگل‌ها اعلام کرد: خانواده حامد جهانبخش قربانی آتش سوزی 12 مرداد جنگل های منطقه «هایقر» از طریق یکی از بیمه‌ها حمایت شد.
کد خبر: ۹۹۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 16 September 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور،در جریان اطفای حریق منطقه هایقر فیروزآباد فارس، حامد جهانبخش جان خود را از دست داد، روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت مقام جنگلبان و جان‌نثاران مردمی منابع‌طبیعی از تلاش و مجاهدت های وی تقدیر شد.
با پیگیری‌های رئیس سازمان جنگل‌ها و راه‌اندازی بیمه‌بی‌نام در حوزه منابع‌طبیعی برای اولین بار در کشور، خانواده ایشان از طریق یکی از بیمه‌ها مورد حمایت مادی قرار گرفت.

همزمان با آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های منطقه هایقر در تاریخ ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ خانواده بهزادی از اهالی این منطقه برای خاموش کردن آتش جنگل‌های هایقر به محل آتش شتافتد که متاسفانه سه تن از آنها به نام ناصر، رضا و حامد جهانبخش در محاصره آتش قرار گرفته و جان خود را از دست دادند و جهانبخش بهزادی نیز که در همین حادثه به شدت دچار سوختگی شده بود پس از اعزام به بیمارستان فیروزآباد و انتقال به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز در نهایت پس از ۲۰ روز بستری به دلیل شدت سوختگی داخلی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست.

برچسب ها: خانواده ، شهدا ، هایقر ، بیمه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار