در حال حاضر، تصمیم کارگروه استانی وام وجوه اداره شده تقویت اینگونه دفاتر است و با روند توسعه فناوری در آینده نزدیک انتظار می رود که این دفاتر ارتباط تگاتنگی با سازمان نصر استان داشته باشند به همین جهت کلیه تقاضاهای مرتبط با این قشر که تا کنون در سامانه توان آفرین ثبت نام شده اند مورد تصویب قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۹۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱ 17 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، با ارائه تسهیلات وام وجوه اداره شده با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال موافقت شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل، در این جلسه پس از بررسی درخواست متقاضیان تسهیلات اعلام کرد: با تعداد نه تقاضا با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال موافقت شد.

فلاح با اشاره به نقش نظام صنفی رایانه ای استان در راهنمایی، معرفی و برخورداری شرکت ها از حمایت های مادی و معنوی وزارت ارتباطات افزود: باید از ظرفیت های نظام صنفی در جهت افزایش تولید محتوای مورد نیاز در بازار کسب و کارهای فناوری اطلاعات استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از دفاتر ICT روستایی در مسیر کاهش شکاف دیجیتالی عنوان کرد: در حال حاضر، تصمیم کارگروه استانی وام وجوه اداره شده تقویت اینگونه دفاتر است و با روند توسعه فناوری در آینده نزدیک انتظار می رود که این دفاتر ارتباط تگاتنگی با سازمان نصر استان داشته باشند به همین جهت کلیه تقاضاهای مرتبط با این قشر که تا کنون در سامانه توان آفرین ثبت نام شده اند مورد تصویب قرار گرفته و جهت ادامه مراحل اداری به سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال شد.

رئیس کارگروه وام وجوه اداره شده در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس tavanafarin.ito.gov.ir نسبت به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

همچنین در این جلسه دکتر بهنیا رئیس سازمان نصر استان مازندران با اشاره به شتاب فناوری و توسعه زیرساخت های ارتباطی، بر ضرورت حمایت از فعالین صنفی، شرکت ها و کسب و کارهای استارت آپی حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد و افزود: نظام صنفی رایانه ای با اطلاع رسانی به شرکت های حقیقی و حقوقی فعال در حوزه ICT استان، زمینه آگاهی و بهره مندی ذینفعان از تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات را بیش از پیش فراهم خواهد کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار