جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیمه ایران نسبت به سلامت کارکنان خود حساسیت ویژه را داشته و تمامی تمهیدات بهداشتی در راستا حفظ سلامت کارکنان خودرا تدارک و از تکرار مکرر مراجع کنندگان به شرکت جلوگیری کرده است.
وی افزود: این کارها با برنامه ریزی و زیر ساخت انجام و ازمراجعه ی مکرر جلوگیری کردیم،و این زیرساخت در بخش نرم افراری تهیه شده بود و در بخشی از طریق پرداخت های الکترونیک تا مرز ۷٠٠ میلیون تومان خسارت مراجعین دیگر نیازی به مراجعه حضوری نداشته و پرونده ها تشکیل و همین که مدارک طی فرایند تشکیل پرونده خسارت تشکیل شد این خسارت دیگر بدون حضور ارباب رجوع پرداخت و کارها انجام می شود.
مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه تصریح کرد: تمامی این فعالیت هانتیجه ی بسیار خوبی در دوران کرونا به ما داد که هم کرونا کارمندان را کمتر تهدید کرد و هم مردم از مراجعه مکرر خودداری کردند.
یوسفی افزود:تقریبا"رتبه ی اول را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و محیا کردن محیط های بسیار امن از نظر ویروسی برای مشتری و همکاران بدست آورده ایم.
وی خاطر نشان کرد: موضوع خیلی مهمی که امروز برای مردم ما خیلی اهمیت دارد و انشالله ما را نزد خداوند رو سفید نگاه دارد پرداخت های به روز و به موقع خسارت های است که به مردم داده شده، در پایان سال ۹۹ یک ریال از این مبالغ پیش ما نماند و همه را پرداخت کردیم و بدون معطلی تمام پرداخت هایمان را شروع کردیم.
مدیرکل بیمه ایران کرمانشاه اظهار کرد: ما زود تر از موعدی که قانون برایمان وعده گذاشته است با تلاش همکاران زود تر از موعد خسارت هارا به مردم پرداخت می کنیم و این باعث می شود در این وضعیت بحران و تورم مردم بتوانند زودتر به زندگی خود برسند، و تلاش بر این است که بتوانیم اعتماد مردم را به بیمه ی ایران جلب کنیم.
وی در پایان گفت: موضوع مهم دیگر بحث اشتغال است افرادی را که انگیزه کار و علاقمند در عرصه ی بیمه هستند می توانند بیایند و کار کنند و برای اشتغال به اسم نهاد های نماینده ی بیمه ی عمر شروع کرده ایم و تقریبا هفته ای دو الی سه روز مصاحبه با رعایت پروتکل ها انجام و انشالله بتوانیم هرچه بیشتر جوانان را جذب عرصه ی بیمه گری کنیم و کمکی به نهادینه کردن فرهنگ بیمه و اشتغال و ورود به این حرفه کرده باشیم.