اعلام برنامه های سالروز شهدا در فارس

حجت الاسلام محمدی پور گفت: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی در استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 01 March 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدجواد محمدی پور» با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و نظام مقدس اسلامی از جان خود که با ارزش ‌ترین سرمایه شان بود، گذشتند که این موضوع کار راحتی نیست و فداکاری بزرگی محسوب می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: شهدا قهرمانان جامعه ما هستند و باید به نسل جوان معرفی شوند و ما نیز اکنون وظیفه داریم سیره و منش شهیدان را با حفظ امانت داری به نسل جوان جامعه منتقل کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید گلگون کفن استان فارس در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و ورزشی در استان فارس برگزار می شود.
حجت الاسلام محمدی پور اعلام کرد: میثاق با شهدا و عطر افشانی مزار مطهر شهیدان، اجرای طرح پویش ایران سرسبز و کاشت نهال به نام شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاغل در بنیاد و دستگاه های اجرایی استان، اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی «نوای مهر»، برگزاری دومین جشنواره بین المللی کتاب «سرخ نگاران» و برگزاری مسابقات ورزش مجازی دارت و شطرنج بخشی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به مناسبت روز بزرگداشت شهداست.
وی گفت: اجرای طرح «سپاس» با شعار «سلام شهید»، اجرای طرح علمداران حماسه، تجلیل از خادمین و مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرایی، پیگیری امور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از طریق حضور کارکنان بنیاد شهید در میز خدمت مصلای نمازهای جمعه استان فارس و اجرای طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت جامعه ایثارگری در بنیاد شهید استان از دیگر برنامه ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار