اعتبارات حوزه اشتغال باید برنامه محور باشد

محسن ربانی زاده با تاکید بر تعامل و همسو بودن بانک‌ها با تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌ها در زمینه تخصیص بهینه منابع اعتباری حوزه اشتغال، افزود: اعتبارات حوزه اشتغال باید برنامه محور باشد تا علاوه بر اشتغال، رشد اقتصادی قابل قبولی به همراه داشته باشد افزون بر اینکه نیاز سنجی در شهرستان‌ها و اهلیت متقاضیان طرح‌های اشتغال زا بایستی به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 19 October 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: محسن ربانی زاده در نشست هماهنگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، گفت: بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به مبلغ ۲ هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان در اختیار استان فارس است که باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر تعامل و همسو بودن بانک‌ها با تصمیمات شورای هماهنگی بانک‌ها در زمینه تخصیص بهینه منابع اعتباری حوزه اشتغال، افزود: اعتبارات حوزه اشتغال باید برنامه محور باشد تا علاوه بر اشتغال، رشد اقتصادی قابل قبولی به همراه داشته باشد افزون بر اینکه نیاز سنجی در شهرستان‌ها و اهلیت متقاضیان طرح‌های اشتغال زا بایستی به خوبی انجام شود.

گفتنی است اعضای حاضر در جلسه راهکارهایی جهت هماهنگی در فرآیند اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ و تسریع و تسهیل در امر پرداخت این تسهیلات به متقاضیان از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار