روز گذشته جمعیت انبوهی که در جزیره خارگ گرد آمده بودند تا یکی از جان باختگان حادثه منا را تشییع کنند با عدم تایید هویت فرد فوت شده توسط بستگان وی، به خانه های خود برگشتند تا خانواده متوفی برای یافتن حاجی خود چشم انتظار خبرهایی باشند که سازمان حج و زیارت درباره این حاجی و 69 ایرانی مفقود شده در حادثه منا منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 08 October 2015
تابناک بوشهر: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر با تایید این خبر گفت : به دلیل شباهت های فراوان این متوفی با مرحوم لطیفی جسد به استان بوشهر ارسال شد تا پس از تایید خانواده وی مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته مردم جزیره خارگ برای تشییع پیکر مرحوم عبدالرحمان لطیفی از حجاج اهل تسنن خارگ از کشته شدگان حادثه منا در عربستان گرد هم آمده بودند که با باز کردن کفن وی مشخص شد که جسد اشتباهی به استان بوشهر ارسال شده و متعلق به مرحوم لطیفی نیست.

این شرایط سبب شد که مراسم تشییع ناتمام باقی بماند و جسد مجددا برای شناسایی دقیق به تهران ارسال شود.

مهدی صداقت افزود :پس از رویت جسد توسط خانواده مرحوم لطیفی و محرز بودن این که جسد متلق به لطیفی نیست برای بررسی بیشتر به تهران عودت داده شد .

گفتنی است به جزء مرحومین خندان، کامل و گمارلو که اجساد آنها به خاک سپرده شده است، پیکرهای چهار هم استانی دیگر هنوز شناسایی نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گنبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
اينجا جسد اقاي عزيزي هم اشتباهي بوده.
به كسي احازه نميدهند كفن را باز كنند. شايد همشان اشتياهي باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار