وضعیت سمیرم در آرامش کامل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: شهرستان سمیرم در آرامش کامل قرار دارد، اگر کسی بخواهد امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازد به صورت قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 02 January 2023

محمدرضا جان نثاری در جلسه شورای اداری شهرستان سمیرم اظهار داشت: در جریانات اخیر تمام کفر و نفاق با امکانات کامل علیه نظام بسیج شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون فتنه‌های زیادی در کشور اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: هیچ یک از آنها مانند اتفاقات اخیر، جنگ ترکیبی نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: دشمن در ناآرامی‌های اخیر به اصطلاح بر روی گسل‌های مختلفی سوار شد که هر یک از این گسل‌ها واگرایی را علیه نظام و انقلاب ایجاد می‌کرد.

وی افزود: دشمنان کنونی از لحاظ نگرش، بینش و عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند اما در یک سو و به طور متحدانه عمل می‌کنند.

جان نثاری ادامه داد: این افراد شامل روشنفکران غرب زده، فتنه‌گران قبلی، فمینیست های بی دین، سکولارها، اوباش سازماندهی شده و شبکه‌ای، مفسدان اخلاقی، آسیب‌دیدگان اجتماعی و افرادی با اعتقاد نه چندان قوی بوده‌اند.

معاون استاندار اصفهان افزود: طراح این ناآرامی‌ها، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه، آلمان و عربستان سعودی هستند و شبکه سعودی اینترنشنال هدایت این میدان را در دست داشت.

وی با بیان اینکه شهادت شهید رضایی در شهرستان سمیرم زیر سر آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، گفت: هدف دشمن براندازی نظام و اصل اسلام است اما کور خوانده‌اند و با این حال به هر شکلی تلاش می‌کنند تا با ایجاد جنگ داخلی در کشور ایران را به عنوان یک الگو در جهان نشان ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار