خیرین برای تامین آمبولانس ورود کنند

خیرین فارس با حمایت‌های دولت برای تامین آمبولانس ورود پیدا کنند.
کد خبر: ۱۱۱۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 20 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: باتوجه به لزوم جایگزینی آمبولانس‌های فرسوده و تامین نیاز پایگاه‌های اورژانس و بیمارستان‌های فارس این درخواست از خیرین وجود دارد که به این حوزه ورود جدی پیدا کنند.

علی اکبر رامجردی افزود: خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی تاکنون دهها آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس توسط خیران گفت: در این مصوبه آمده است واردات آمبولانس مورد نیاز از طرف دانشگاههای علوم پزشکی، و خیّرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

وی افزود: باتوجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس توسط خیرین در استان فارس و پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه‌های اورژانس، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودروهای فرسوده اورژانس برای خدمات رسانی کاملا مشهود است.

وی با اشاره به اینکه بجز مراکز اورژانس سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس هستند گفت: کارشناسان مجمع خیرین با توجه به نیازسنجی انجام شده آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس به خیرین هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار