دیدار نمایندگان قرارگاه‌های 9 گانه ائمه جمعه با امام جمعه اصفهان

جداکردن مردم از نظام هدف اصلی از تحریم ها

هدف از تحریم‌ها و فشار‌های دشمن، جداکردن مردم از نظام است.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 08 January 2024

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان در دیدار با نمایندگان قرارگاه‌های ۹ گانه ائمه جمعه اصفهان گفت: تمام تحریم‌های دشمن برای این است که مردم را از نظام جدا کنند و آن چه که در دنیا مورد قبول است آمار رسمی انتخابات بوده و اگر آمار تعداد شرکت کنندگان کم باشد دشمن این استنباط را می‌کند که مردم از نظام روگردان شده اند.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، وظیفه طلاب و روحانیون در توجیه و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات را بیش از دیگران دانست و افزود: دلیل این که برای برخی از مردم رأی دادن دشوار است، بخشی از آن مربوط به مسائل اقتصادی است و این همان کاری است که دشمن می‌خواهد انجام دهد.

وی تاکید کرد: برای مردم بازگو شود که از ابتدای انقلاب با وجود همه دشمنی و افزایش چند برابری جمعیت کشور، نظام کار‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه، جاده سازی، برق و آب انجام داده است.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان با تاکید بر رویش‌ها و پیشرفت‌های پس از انقلاب اسلامی افزود: حتی درباره موضوع حجاب نیز که برخی اظهار می‌کنند همانند پیش از انقلاب شده است، آن‌ها خود می‌دانند که مسئله حجاب قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست و امروز جوانانی داریم که برای رفتن به غزه در نوبت هستند و جوانان ما هم چنان پایبند مانده اند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید بدون آن که مأیوس شویم کار کنیم و طلبه‌های جوان را نیز باید توجیه کرد و باید برای مردم گفت که انقلاب چه خدماتی انجام داده است.

وی افزود: در دنیا هیچ کشوری همانند کشور ما مستقل نیست و این در حالی است که اکنون کشور‌های اسلامی دیگر، جرأت نمی‌کنند به هم نوعان خود در غزه کمک کنند، زیرا آمریکا به آن‌ها اجازه نمی‌دهد و از خود اختیار ندارند.

در ابتدای این جلسه نماینده قرارگاه‌های نه گانه ائمه جمعه اصفهان با اشاره به نقش قرارگاه ائمه جمعه در ترغیب مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات گفت: در خصوص تقویت حضور حداکثری در انتخابات، امروز احتیاج به این است که نمایندگان، ولی فقیه در مراکز استان‌ها تقویت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار