معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این استان در سال گذشته رتبه نخست را در اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ 14 June 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، علی باستین در نشست با خبرنگاران با بیان این‌که استان بوشهر از ظرفیت‌های بالایی در حوزه سرمایه‌گذاری برخوردار است، گفت: در این راستا حضور سرمایه‌گذاران برای فعالیت در بخش‌های مختلف استان افزایش یافته است.
وی با اشاره به نشست با سردار نوعی اقدام با هدف توسعه سرمایه‌گذاری مؤسسه بقیه الله (عج) در بخش‌های مختلف استان بوشهر، یادآور شد: در این راستا این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در زمینه ساخت نیروگاه‌های گازی و خورشیدی برای تأمین برق پایدار مزارع پرورش میگو استان بوشهر اعلام آمادگی کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر سرمایه‌گذاری در ساخت دوچرخه و سه چرخه برقی را از دیگر برنامه‌های این سرمایه‌گذار دانست و ادامه داد: ساخت زیرساخت‌ها برای توسعه بنادر استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
وی با بیان این‌که استان بوشهر در سایر زمینه‌های اقتصادی ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران درخواست‌های آنان در سریع‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود.
باستین روند سرمایه‌گذاری در استان بوشهر را نسبت به سال‌های قبل مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در سه سال فعالیت دولت شهید آیت‌الله رئیسی، با فراهم شدن امکانات لازم حرکت‌های خوبی در توسعه سرمایه‌گذاری انجام شده است.
وی حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: استان بوشهر در حمایت از سرمایه‌گذاران و بنگاه‌های اقتصادی، در سال گذشته رتبه برتر کشور در اثربخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را کسب کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: همچنین این استان در احیاء واحد‌های راکد و آزادسازی املاک واحد‌های اقتصادی و تولیدی در بانک‌ها و بازگشت به چرخه تولید رتبه دوم و در توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان جایگاه سوم را به دست آورد که نشان از توسعه کسب‌وکار در این استان توانمند و با ظرفیت بالای اقتصادی دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار