امام جمعه ورامین:

صدور انقلاب اسلامی، صدور تفکر مقاومت است

«تابناک تهران »، امام جمعه شهرستان ورامین گفت: در دورترین نقاط آفریقا هم مردم انقلاب اسلامی را با نام امام خمینی(ره) می شناسند و همه به احترام ایشان به ما احترام می گذارند و این صدور تفکر توحیدی انبیاء به جهان است و انقلاب ما استمرار حرکت انبیاء است.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ 20 September 2024

دشمنان در فرهنگ و بازار ما نفوذ کرده اند

به گزارش خبرنگار تابناک ورامین ،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند؛ ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ایم ،ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ایم، ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم ،جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این منطقه در آستانه جنگ کوانتمی نوین قرار دارد و دشمنان هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت و از هر وسیله ای نیز استفاده می کنند و امیدواریم انتقام الهی از آستین جبهه مقاومت بیرون بیاید 

امام جمعه شهرستان ورامین ادامه داد: در دورترین نقاط آفریقا مردم انقلاب اسلامی را با نام امام خمینی قدس سره می شناسند و همه به احترام ایشان به ما احترام می گذارند و این صدور تفکر توحیدی انبیاء به جهان است و انقلاب ما استمرار حرکت انبیا است.

حجت‌الاسلام عزیزی تصریح کرد: اگر ما در کشور ناهنجاری‌هایی را مشاهده می کنیم به خاطر نفوذ و صدور فرهنگ غربی و ارزش های مادی است. دشمن در خانه و بازار ما سنگر بندی کرده است و بدنبال بی عفتی و بی حیایی هست ، و ما موظفیم از عفت و حیاء در جامعه دفاع کنیم.  

وی ادامه داد : در همه کشورها فرهنگ پوشش وجود دارد ولی متاسفانه در نشست خبری بالاترین مقام اجرایی کشور قانون اساسی و حجاب و عفاف ما مورد تمسخر قرار می گیرد و خانمی با سخنان هتاکانه صیانت کنندگان از عفت عمومی را به سخریه گرفته و وهن پلیس و نیروی انتظامی را از زبان ریاست جمهوری به خهان مخابره می کند. 

امام جمعه ورامین افزود: گشت ارشاد وظیفه گشت ارشاد برخورد با بی عفتی است که دستور الهی و قانون اساسی ما است. البته اگر در روش کسی اشتباه کند لازم است حسب آن برخورد شود. 

حجت‌الاسلام عزیزی تاکید کرد: پلیس آمریکا سالیانه بیش از هزار نفر را بی گناه می کشد ولی در کشور ما طرفداران اراذل و اوباش فتنه ۱۴۰۱ مقام هم می گیرند مگر قحط الرجال است و در این مملکت کسی جز این چند نفر نیستند ؟ نیروهای ارتش ، سپاه ، بسیج، نیروی انتظامی و امنیتی ما همواره خواری در چشم دشمنان بوده و هستند.

وی یادآور شد:انتظار ما از ریاست جمهوری رعایت قواعد دیپلماتیک است،سخنان ریاست جمهوری می تواند برای نظام اقتدار و ذلت بیاورد، کاش افرادی که این‌همه دشمنی با نیروی مظلوم انتظامی ما دارند با آمریکا و اسرائیل داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار