حزب‌الله نباید درباره جنایات رژیم صهیونیستی ساکت باشد

گروه استان‌ها- امام جمعه سمنان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: حزب‌الله نباید درباره جنایات رژیم صهیونیستی ساکت باشد.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ 27 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد؛ اظهار داشت:، اقدام‌های رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی برای جداکردن لبنان از مردم مظلوم غزه است.
وی با اشاره به حملات حزب‌الله به رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی شمار کشته‌ها و زخمی‌ها را اعلام نمی‌کند و در این زمینه سانسور می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: یک‌هزار نیروی انسانی حزب‌الله آماده دستور سیدحسن نصرالله برای مبارزه با استکبار هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه اینکه همه پشتیبان جبهه مقاومت هستیم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند حمایت از فلسطین یک وظیفه واجب است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سازمان ملل مواضعی شفافی راجع به صهیونیست اعلام کرده است گفت: دنیا باید جنایات رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را ببیند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم مقابله با نفوذفرهنگی تأکید کرد و گفت: برای مقابله با نفوذ فرهنگی باید بصیر وهوشیار بود و عملکرد هوشمندانه داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: معظم له در این دیدار درباره نفوذ تذکر دادند و فرمودند باید مراقب پرچم نفوذ فرهنگی بود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار